NOD ongeveer vandaag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MBWL, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBWL

MBWL Lid

25 feb 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal :) Ik ben MBWL, net nieuw hier ^^

Ik denk dat ik gisteren of vandaag een NOD heb (gehad).. De reden dat ik het niet zeker weet, is dat ik een vrije bleue beginner ben met dit alles :D Vriend en ik hebben gisteravond besloten dat we niet meer gaan " oppassen" omdat een baby heel wekom zou zijn, maar zo erg oppassen deden we al niet (voor t zingen de kerk uit) en deze maand vind ik mezelf verdacht :D

Ik ben pas een halfjaar van mn spiraal af en nam daarvoor altijd de pil, dus heb eigenlijk pas voor t eerst een natuurlijke cyclus (best triest op je 27ste) - maar ik heb het idee dat die cyclus toch verbazend regelmatig is.. Anyway deze maand dus; we hebben geklust 3 dagen nadat mn laatste menstruatie over was, en ongeveer een week daarna was ik misselijk en moe. Dat ging gewoon weer over dus ik ging er van uit dat ik mezelf liep op te fokken voor niks, maar nou komtie..

Eergisteren (normale dag opzich om ongesteld te worden) had ik wat bloedverlies, lichtrood, begin van de mesntruatie dacht ik, maar tot nog toe niks meer daarna..!

Zou kunnen dan toch? :D

Ik kan helaas nu niet direct een test kopen en wil ook eigenlijk vriendje nog niets vertellen want anders maaktie zich straks druk om niks, maar ben wel heel benieuwd en opgewonden, eigenlijk wilde ik dat gewoon even delen hihi ^^

2. MBWL

MBWL Lid

25 feb 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh ik zag nu net pas dat dit niet mag, een losse draad.. Sorry had het regelement eerst moeten lezen!! Sluit u deze maar hoor..! :)

Deel Deze Pagina