En nu weg met die kilo's!!! Cambridge dieet!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dreamz3, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hallo allemaal, ik ben afgelopen woensdag begonnen met het cambridge dieet.
    Ik woog bij de consulente 100,5 kilo en wil er minimaal 17 kilo af hebben.
    Zijn er meer meiden die dit dieet volgen?
    Misschien kunnen we elkaar steunen en tips geven?:)

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb het dieet ook gedaan, kilos vliegen eraf, maar naderhand als je het niet goed afbouwt dan vliegt het 3 dubbele er weer aan! Ik wens je heel veel succes, kan die shakes nie meer zien of ruiken bleggghhh

3. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik volg het niet, vind het persoonlijk iets te heftig. Maar een vriendin van me heeft het gedaan en viel er behoorlijk mee af. Het zit er ook weer aan bij haar, maar dat ligt aan de omstandigheden.

Succes!

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb inderdaad gehoord dat je goed moet afbouwen.
    Qua voeding weet ik wel wat ik wel en niet moet doen.
    Ben hiervoor 20 kilo op eigen kracht afgevallen, maar die laatste kilo's willen gewoon niet weg!
    Dus vandaar dat ik dit ga proberen.
    Daarna ga ik uiteraard weer gezond eten, want ik wil nooit meer zo zwaar worden!

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb het gedaan. 40 kilo mee afgevallen.
    En zijn er nooit meer aan gekomen.

Ik ben zeer positief over dit dieet. Maar het af en opbouwen is HEEl belangrijk.
    En veel mensen die weer zijn aangekomen zijn mensen die weer in hun oude gewoonte vervallen!!
    Dus na dit dieet is het belangrijk dat je lekker gaat bewegen en gezond eten.

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Lizzie, op welk gewicht begon je?
    En hoe lang heb je er over gedaan?

7. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hoi hoi

Ik ben ook begonnen (2e keer) 1e keer ben ik 30 kilo afgevallen maar werd zwanger (was ook de planning dus wist dat ik weer aan zou komen) en ben weer aangekomen. Nu dus weer opnieuw begonnen 4 januari en ben nu 10 kilo kwijt in nog geen maand.

x

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Zoooo Coortje wat goed!! Hoeveel wil je nu kwijt?

9. Coortje

Coortje Niet meer actief

ik wil ongeveer 40 in totaal dus een hele hap!

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Wow, dat is een hoop, maar je hebt er al een kwart op zitten!

11. Coortje

Coortje Niet meer actief

daarom. hoe groot ben jij

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    ik ben 1.76, jij?

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik woog 105 toen ik begon.. Ik moet je eerljk zeggen dat ik geen idee meer heb hoe lang ik er over heb gedaan maar wel maanden. Zeker meer als een half jaar.

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Lizzie, heel knap hoor! Ik hoop er minimaal 17,5 kilo af te krijgen, maar als het lukt om er meer af te krijgen ga ik het zeker proberen. Het ligt er een beetje aan hoe ik er tegen die tijd uitzie.

15. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik ben van 1 september tot en met december 23 kilo afgevallen. I.v.m. mijn gezondheid heb ik nu een pauze in moeten lassen maar ik ben nog steeds stabiel in gewicht (zonder afbouw). Voor mij werkt het ook heel goed en ik vind de shakes prima te doen. Heel veel succes!

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik ga niet zitten zeiken dat het ontzettend slecht voor je lijf is dat dieet, want dat weet je best. En heel eerlijk is het ook wel erg mooi dat je zo snel afvalt met 't dieet..

Een vriendin van me heeft het vorige jaar ook gedaan. 35 kilo afgevallen in 4 maand.. Helaas naar normaal eten en een zwangerschap alles dubbel en dwars weer aangekomen. Dus inderdaad goed weer gaan opbouwen met normaal eten naderhand.

Succes! ;)

17. Coortje

Coortje Niet meer actief

ik ben 183 en wil naaf de 75 kilo

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Stoffeltje, wow wat veel in zo'n korte tijd zeg!
    Ik vind de shakes ook heerlijk en het water drinken vind ik wel lastig.
    Heb het vervangen door crystal clear.
    Tot nu toe vliegen de kilo's eraf!

Aatje25, dat het slecht is, daar zijn de meningen over verdeeld.
    Het dieet bevat uitgebalanceerde vitaminen en mineralen die zouden moeten voldoen.
    Voor mij is dit dieet eigenlijk echt een booster, want met gezond eten lukt het niet.
    Door een lichamelijke beperking kan ik ook zeer beperkt sporten, dus dat is ook niet echt een optie..
    Ik moet zeggen dat ik erg op zag tegen de eerste drie dagen, want die zouden erg vervelend zijn.
    Tot nu toe moet ik zeggen dat ik me eigenlijk heerlijk voel. :)

Coortje, 75 kilo, jeetje dat zou ik ook wel willen wegen haha. Maar eerst maar eens kijken hoe het gaat als ik weer rond de 83 zit!

19. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik ga je ook echt niet zitten afbranden meid! Ik weet dat er haken en ogen aan zitten en meningen zijn verdeeld.

Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je je ideale gewicht mag behalen! ;)

20. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ik zou toch echt proberen met water thee en geen crystal clear hoor! Zit toch weer suiker enz in? Ikzelf heb/had een cola verslaving, en daar ben ik accuut mee gestopt de 1e keer cb. Toen ik zwanger was weer af en toe een glas maar oee dat is zo verleidelijk dus ga je steeds meer drinken. Nu weer cold turkey gestop.. en ik heb het dan echt over een fles per dag ofzo. Nu drink ik water, thee en spa rood (eigenmerk lidl)

Deel Deze Pagina