Aatje25, neeee zo vat ik het ook zeker niet op hoor meid Dankjewel, ik hoop ook dat het lukt! Coortje, crystal clear zit geen suiker in hoor. Verder drink ik 1 a 2 bakjes koffie per dag, voorheen 6 kopjes. En nu ook 3 a 4 bakken groene thee.
Volgens mij zit er wel citroenzuur in Crystal clear en dat mag niet. Je kunt ook die poeder van Cambridge proberen. Maar goed mijn zonde is af en toe een kauwgom en dat mag eigenlijk ook niet.
ik heb het dieet twee keer een maand gedaan, daarna kon ik het niet meer vol houden. ben twee keer binnen een maand 10 kilo afgevallen en het kwam er niet meer aan (nu helaas na de zwangerschap weer wel). dit is het enigste dieet dat bij mij heeft gewerkt en ik ga het na het stoppen met borstvoeding (over ongeveer twee maanden) weer doen. ik wil je veel sterkte wensen en als tip: niets bij eten dan gaat je lichaam uit ketose en wordt het extra moeilijk. en de smaakjes die je bij de consulente kan kopen zijn erg lekker voor in het water (is wel duur, 15 euro geloof ik maar wel lekker).
Succes...!! Ik wilde het ook graag doen. Echter kan dat niet ivm mijn werk dus ik zal mijn weightwatchers maar weer uit de kast trekken...
Hoeveel betalen jullie perweek voor dit dieet? ik las ergens dat je perweek 50 euro kwijt bent :O of dat zo is weet ik niet maar ik vind dat echt behoorlijk veel! (Stond er nog bij ook dat wat je aan extra snoepen enzo meer kwijt bent dan dit dieet... Ik betwijfel dat! ) Maar goed, ik ben opzich ook wel geintereseerd in dit dieet maar om 50 euro per week kwijt te zijn vind ik een beetje te veel, hoe gaat dat bij jullie?
Thymra, ik ben voor een week shakes, 21 stuks 49,35 kwijt. Dit is 2,35 per shake.. Als ik normaal boodschappen zou doen ben ik het ongeveer ook kwijt, dus ik merk het niet echt in mijn portemonnee.
Nou voor ons wordt dat het dubbele, manlief hoeft niet op dieet en wilt wel normaal kunnen eten. Dus dan wordt het dubbel op kwa kosten, voor ons dan. Maar dat scheeld dan wel een hoop voor jou zo, dat je iig niet duurder uit bent.
off topic.. I LOVE YOUR AVATAR!!!♥♥♥ Daryl.... On topic.. Ik heb het 2 maanden gedaan. 12 kilo afgevallen. Ik raakte toen zwanger en nu zit alles, plus een beetje meer, er weer aan. Juist omdat ik dat afbouwproces niet ingegaan ben (zwangerschap was een verassing).
Ik heb ook eerder Cambridge shakes gedaan, maar vond het te duur. Ik heb nu exact dezelfde shakes, die door mijn diëtiste zijn aanbevolen en ben nu voor 71 shakes, maar 34 euro kwijt. Dat is 0,50 cent per shake, ipv 2,50 euro... Ik vervang mijn ontbijt en lunch door een shake en eet daarbij fruit. Avondeten eet ik gewoon mee, maar uiteraard wel gezond! Geen vette hap meer hier in huis en overdag drink ik 2 bakken koffie, af en toe een glas Christal Clear, thee of water. Ik ben nu vanaf december ruim 14 kilo afgevallen en gaat nog steeds door
Jazeker, ik bestel ze via internet, hier: Afslank Eiwit - Body & Fit | Body & Fitshop En hier de reviews: Reviews van Afslank Eiwit - Body & Fit | Body & Fitshop
Die van body en fitshop heb ik dus ook geprobeerd en die vond ik veel te zoet en ik kreeg er hele erge diarree en hoofdpijn van. Als je dat wil proberen zou ik je adviseren eerst zo'n doos met proefverpakkingen te bestellen en dan pas zo'n grote pot. Wij zijn juist minder geld kwijt aan eten nu. Bij de shakes van body en fit moet je nog een maaltijd bereiden en bij CB is het gewoon drie shakes en that's it. Er is ook geen grijs gebied en dat vind ik zelf ook wel erg prettig. Daarom zal ik dus ook niet de 800 variant van CB gaan doen.
Ik heb echt nergens last van! Doe dit samen met nog een groepje, en eerlijk gezegd, heeft niemand er last van Maar inderdaad kan het handig zijn om van die sashets te bestellen, elk zakje een andere smaak en zo weet je wat het beste bij je past.