En dan bedoel ik niet de pepernoten. Ik probeer ieder jaar de grootste bulk van de Sinterklaas en Kerst inkopen al rond september in huis te hebben. Dan haal ik in december nog een paar kleine dingen erbij. Zodra de Sinterklaas speelgoedboeken uitkomen is een groot gedeelte van het speelgoed ineens duurder en door het hele jaar een beetje op te letten, koop ik meer voor minder geld. Zelfs op marktplaats is alles duurder in november en december. Zo heb ik bij de Kneipp 1+1 acties van de laatste tijd al leuke spullen gehaald voor mijn moeder, stiefmoeder, etc. En gisteren heb ik deze voor mijn dochter binnen gekregen: https://www.amazon.de/Nici-39180-Pip-Schlenker-pastellgelb/dp/B019OSCZ2Y/ref=sr_1_2?s=toys&ie=UTF8&qid=1471607068&sr=1-2&keywords=pip Ben ik de enige, of doen meer mensen dit?
Guilty. Zo even naar de winkel. 75% korting op het overgebleven speelgoed. Eens kijken of er nog wat schoentjes speelgoed te graaien valt. Maar ik koop op die manier het hele jaar door speelgoed. Als we lang moeten reizen, of als de kleine iets bijzonders heeft gedaan is er altijd wel keuze uit wat leuke spullen.
Ik doe dat niet bewust, maar deze week hadden ze elsa en anna barbie poppen bij kruidvat. Kon het niet laten en die wel alvast voor dochter mee genomen voor 5 december Denk dat het inderdaad wel kan schelen financieel.
Daar hadden we het een paar dagen terug nog over. We hebben het vorig kaar gedaan het hele jaar door en ook voor zijn verjaardag. Dat is goed bevallen en de feestmaand was zo duur ineens niet meer. We gaan snel een lijstje maken en alvast shoppen.
Ik doe het ook, sowieso geven we bewust niet zo veel uit aan Sinterklaas (kerst doen we geen cadeautjes), ongeveer 25 euro per kind. Maar dan vind ik het wel leuk om het in de uitverkoop te halen. Inderdaad maar eens langs het Kruidvat.
Ik heb toch al wat spullen. Bij ons in de familie verjaart echt iedereen in het najaar, dus vanaf de zomervakantie begin ik met een lijstje en dingen aankopen. Zo blijft het allemaal wat controleerbaar en voordelig, en is er zelden sprake van cadeautjesstress.
Doe je goed! Ik loop vaak de laatste dag voor Sinterklaas/kerst nog even 'snel' de winkel🙈. Ik denk dat ik t dit jaar ook maar eens ga proberen op jou manier 😂💪🏻. Alleen geen idee wat ik moet kopen voor mijn dochter die dan 1 jaar en 9 maanden is 😁
Ik doe het juist bewust niet. Ik heb het 1 jaar gedaan maar toen had ik zó veel dat het gewoon overdreven was. Daarom koop ik nu pas dingen vanaf de intocht, dan heb ik ook niet zo veel tijd meer om veel te kopen ☺️
Ik doe dat niet, sowieso maken de kinderen zelf een verlanglijstje in de aanloop naar Sinterklaas; die voorpret hoort er voor mij ook bij. Daarnaast wil ik in augustus niet al bezig zijn met een feest dat nog vier maanden op zich zal laten wachten, dat gaat me gewoon te ver
ja doe ik ook en het scheelt weer als je straks alles in 1 keer moet kopen ik heb voor mijn zoontje nu 3 dingen en voor mijn dochter 2
Hebben jullie wat tips voor me? Ons meisje is dan iets ouder dan 1,5 jaar maar ze heeft al best veel, we hebben al; Een keukentje Tafeltje met stoeltjes Little people speelhuis Loop auto Muziek instrumenten Kinderwagen met poppen Wat zal ik dan kunnen kopen?
Nee..Nu vond ik het nog te vroeg om alvast kadootjes te kopen voor december. Ik heb wel een potje waar ik steeds wat geld in stop speciaal voor de kadootjes en ga dan eind oktober ongeveer beginnen met het kopen. Voor sinterklaas geef ik max 30 euro per kind uit en voor de kerst max 50 Euro. Voor de jongste zullen die bedragen lager liggen want hij is dan maar pas 4 maanden.
Nog niks gekocht, maar ben wel vast begonnen met een lijstje met ideetjes! Ik ga vier cadeautjes zelf kopen, volgens het Want, Need, Read, Wear principe. Dus 1 groot ding wat ze 'wil', iets wat ze nodig heeft, een leuk boek en iets om te dragen. Daarnaast krijgt ze nog allerlei cadeaus van familie, dus vind dit mooi zat Op dit moment denk ik aan een loopfietsje of keukentje (een van de twee en dan de ander voor haar verjaardag in april), een overall met haar naam erop voor buiten De rest ben ik nog niet uit.
Ik heb ook al wat dingen gekocht. Wel alleen bij de Kruidvat in de sale, andere winkels hou ik niet zo in de gaten maar misschien moet ik dat toch eens doen. Ik vind het echt handig om die cadeaus al zo vroeg in huis te hebben. Scheelt een boel geld.
Hier ook al. Sterker nog, vanaf maart heb ik marktplaats in de gaten gehouden voor een playmobil politiebureau en enkele weken geleden had iemand er eentje opgezet met een waardeloze advertentie. Dit was in de buurt dus gaan kijken en deze is supernetjes en helemaal compleet voor 10 euro Heb dus al wat playmobil en lego classic gekocht en gisteren was ik in een boekenwinkel en toen kwam ik een leuk boek tegen voor zoontje. Dat is al het eerste kerstcadeau
Ik kijk altijd een beetje rond als er interessante aanbiedingen zijn en op die manier heb ik al het eea in huis. Nadeel ervan is soms wel dat ik te veel heb of dingen tegen december niet meer zo leuk/gepast/... zijn. Voor de oudste heb ik nu twee boeken liggen, voor de jongste een knuffel (kat die je kunt borstelen en die dan spint ed) en een Barbie. Allemaal met 50% korting. Verder nog twee dozen met dingen die als schoencadeautje kunnen en ook een aantal mogelijke gewone cadeautjes, maar niet gericht. Ze maken zelf tzt ook nog een lijstje, maar heel vaak staan daar dingen op waar ze zeker niet mee gaan spelen, dus dan ga ik niet enkel die dingen geven.