En nu wil ik echt afvallen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat geweldig van jullie dames!
    Ik wil ook graag wat aan m'n gewicht doen, maar zolang ik borstvoeding geef mag ik niet dieëten!

Ik wens jullie allemaal erg veel succes! Jullie kunnen het!

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ook ik ben begonnen met de strijd tegen de kilo's. ik ben nu in 1 maand 6.6 kg kwijt door niet meer te snoepen en 3 keer per week te gaan sporten. ik moet echt veel afvallen.

3. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0

ik zet mijn gewicht er ook niet bij al zou ik m weten... misschien binnenkort weegschaal aanschaffen maar dan nog zet ik mijn gewicht niet online hahaha ik weet dat paar bekenden van mij hier ook op zitten en wil ook niet dat zij het weten...

4. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Mag ik mee doen? Ik wil zoooo graag afvallen, maar ik weet ff niet meer hoe!!! We zijn bezig voor een 2e spruit, maar moet ook afvallen van mijn gyn. Dan wil ik aankomende maandag beginnen, dus dan ga ik ook wegen. Ik ga het proberen via ww-online. Heel veel succes meiden, het gaat ons lukken!!!!!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Je kunt weight watchers doen met bv! Heb ik ook gedaan. Je mag dan 14 punten per dag extra eten waardoor je 0.5 kilo per week afvalt. Gaatnheel goed!

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Lief van je....er zijn ook wel dagen dat ik me mooier voel, maar als je wist hoeveel opmerking ik krijg van mensen, dan zak je iedere keer weer door de grond. Er is zelfs gezegd dat ik dringend moest gaan afvallen, anders zou mn man me verlaten voor een ander, au dat deed zeer!
    Ik ben ook behoorlijk dik hoor, dikke hangbuik en vooral hele brede heupen en dikke bovenbenen, dat is mijn probleemgebied, zie je op mijn profielfoto niet :p

7. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    al ben je een michelin poppetje... dat geeft mensen niet het recht om dat soort dingen te zeggen... voor hetzelfde geldt had je man het juist heerlijk gevonden dat er tegenwoordig wat extra aan zit (zijn genoeg mannen die het heerlijk vinden)

en het gaat er nog altijd om hoe je zelf in je lijf zit en niet wat een ander ervan vindt... ik wil ook heel graag veel afvallen maar dat is voor mezelf en mijn dochter zeker niet voor een ander... ach en als ze moeite hebben met hoe je eruit ziet dan is dat hun probleem toch, ze hoeven niet te kijken... ik weet is makkelijk zeggen en ik heb ook wel eens opmerkingen gehad en daarna gaat ook zeker wel een zak chips o.i.d. naar binnen maar is toch eigenlijk belachelijk dat we ons door dat soort eikels laten bepalen hoe we ons voelen...

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik verbaas me ook telkens echt weer hoeveel opmerkingen ik ongevraagd krijg, terwijl ik dat zelf echt nooit bij een ander zou doen! Mijn man leerde me kennen toen ik 68 woog tegen de 107 die ik nu weeg en hij houdt nog altijd van mij,wat dat betreft ben ik een heel rijke vrouw.....Ook zo'n leuke, ik krijg ook altijd te horen dat mn zusje zo knap is en zo slank en dat ik maar moet afvallen want dan lijk ik weer op haar #zucht#

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik verbaas me er zowiezo over hoe erg mensen letten op iemand anderse uiterlijk! ik merk veel dat er veel aardiger wordt gedaan tegen mensen die slank zijn en er goed uitzien dan tegen iemand die er wat minder mooi uitziet! ik snap dat niet. voor mij maakt het echt niet uit hoe iemand er uitziet, iedereen verdient het zelfde respect. die rot opmerkingen vind ik echt vreselijk, ik vraag me af of de mensen die die opmerkingen maken ook weten wat dat met een persoon doet. het heeft mij echt super onzeker gemaakt:x

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mij ook meid, ik weet hoe je je voelt *knuf*

11. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    toen ik nog dikker was (ja het kan) kreeg ik wel te horen, mooi koppie jammer van de rest... pfff die knalde er ook altijd lekker in...

wat me wel in de loop der tijd steeds vaker opvalt is dat het vaak mensen zijn die zelf onzeker zijn over zichzelf die commentaar hebben op anderen en dan niet alleen op dikke mensen maar op anderen in het algemeen... nu zijn wij natuurlijk makkelijk prooi voor dat soort mensen al hebben ze aan mij toch echt de verkeerde, heb over het algemeen me bekkie wel klaar voor dat soort mensen...

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik snap ook niet dat mensen opmerkingen maken over iemands uiterlijk, je zegt toch inderdaad ook niet dat iemand een lelijk gezicht heeft ofzo? Maar misschien vinden mensen dat je er iets aan kan/moet doen en dat ze daarom er iets over mogen zeggen.
    Ik vind iedereen aardig en ik vind iemand niet meer aardig, als diegene duidelijk heeft laten merken niet aardig te zijn of als diegene me echt niet ligt. Maar ik ben heel makkelijk daarin, ik oordeel niet zo snel. Ik kan wel een beeld van iemand hebben maar dat bepaalt niet hoe ik met diegene omgaat.
    Ik zal er nooit iets over iemands gewicht zeggen, maar ik vind het soms wel zonde, als ik zie dat iemand niet blij is met zichzelf, doordat hij/zij te dik is. En voor iemands gezondheid, het is voor niemand goed natuurlijk. Maar ik snap heel goed hoe moeilijk het is, het heeft voor mij ook lang geduurd voordat het me lukte om af te vallen, mijn motivatie was ons trouwen en ik ben zo blij dat het me gelukt is zoveel af te vallen tot ongeveer mijn streefgewicht, dat wilde ik echt persé voor de foto's. Ik wilde ook echt op gewicht blijven, maar inmiddels ben ik dus getrouwd en weer kilo's aangekomen die ik er nu weer af aan het lijnen ben (= gewoon gezond eten en niet teveel snoepen). Je hebt gewoon levenslang en dat is moeilijk. Ik vind het belangrijk om gezond te eten maar ik vind snoepen echt zo lekker! Het liefst chocola en dat zit bomvol calorieën. Als ik niet zo lekker in mijn vel zit, ga ik snoepen en heb dan ook geen zin meer om te sporten, dan zitten die kilo's er natuurlijk zo weer aan, het is dan een vicieuze cirkel, want uiteindelijk voel ik me eigenlijk helemaal niet lekker met veel snoepen. Als ik weer op mijn streefgewicht ben mag ik van mezelf 1 dag in de week lekker wat snoepen, en in de vakanties (en dan bedoel ik natuurlijk niet elke dag van de vakantie ;)).

13. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Nou, ik heb een afval ticker aangemaakt, da's de eerste stap toch? ;) Nu maar hopen dat het een beetje lukt, niets is zo'n goede motivatie dan daadwerkelijk dat getal naar beneden te zien gaan! Kom op, we kunnen het!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja dat scheelt zoveel.... daarom vroeg ik ook aan dani hoe oud ze was..... maar als je ouder bent gaat je stofwisseling veel trager, daarom minder puntjes!:(

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dat is tegenwoordig toch de trent.... dikke mensen moeten maar extrabetalen in het vliegtuig, dikke mensen moeten extra betalen voor de ziekenkostenverzekering.... etc. dikke mensen zijn gewoon stom dat ze zo dik zijn geworden in the first place.....Kijk maar eens naar de uitzendingen over afvallen, te dikke kinderen etc... hoe dikke mensen daar in afgespiegelt worden.....

Ze doen altijd net of je

A niks weet over gezond eten.... nou geloof me ik weet daar heel veel van en ik ben denk ik niet de enige...
    B of we allemaal heel dom zijn.....want laag opgeleide mensen zijn vaker dik.....
    En zo zijn er heel wat stigmaas die ze op mensen met overgewicht mogen plaatsen.

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    bij ww wel.... dan vul je in dat je BV geeft en krijg je meer punten.... je eet voldoende en gezond zodat je niet veel afvalstoffen in je bloed hebt.......

17. Hier ook weer druk bezig met afvallen.. Ik heb PCOS en moet afvallen voor de gynaecoloog me wil helpen.. Naast dat een 2e kindje mijn grootste wens is, wil ik ook gewoon heel veel kilo's kwijt. Ik wil, als ik een keer uitga, durven dansen vóór ik er een X aantal drankjes in heb zitten. Ik wil óók kunnen shoppen in de uitverkoop. Ik wil, als ik op de foto ga met m'n zoon, niet meer 100 keer een nieuwe moeten maken omdat 'je die buik teveel ziet' of 'ik te ver naar beneden kijk en dus een onderkin heb'.

Ik heb laatst zitten janken omdat ik zo van alles baalde, en gezwóren dat ik de volgende ochtend de huisarts zou bellen om over een GBP te praten, maar ik ga het nog één keer zelf proberen. Ik ben nog jong, te jong voor een GBP, vind ik. Daarnaast, een 2e kindje is misschien mijn grootste wens, maar ik vind niet dat ik daarvoor een GBP mag 'nemen', en het risico lopen dat ik straks niet meer voor m'n eerste kindje kan zorgen. De kans daarop is misschien heel klein, maar je weet maar nooit.. Het liefst wil ik dit gewoon zélf doen.

Als ik mocht kiezen zou ik er 40 kilo af willen hebben, maar ik ben met 10 kilo ook al blij (of nouja, doe maar 12, want dat is het minimum voor de gynaecoloog :p)

18. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ik denk dat de meeste van ons meer weten over gezond eten dan de gemiddelde nederlander hahaha pfff kan er bijna een boek over schrijven... helaas is er vanaf mijn vaders kant van de familie een gigantische aanleg voor overgewicht en dat heb ik ook meegekregen dat neemt niet weg dat ik natuurlijk iedere extra kilo zelf erbij heb gegeten en geef dat ook zeker eerlijk toe...

maar het gevecht gaan we weer aan en wie weet lukt het dit keer wel om het naast eraf te krijgen er ook af te houden... ik heb goede moed..

19. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was begin dit jaar ook mijn kilo''s zat. Ik ben 1,65 en woog 106 kilo.
    Ik ben sinds 3 januari begonnen met de weight watchers en ben nu al 7,2 kilo kwijt ( als het nu dan al niet meer is )

Ik vind WW echt ideaa. Ik heb niet het gevoel dat ik dieet. Want ik mag alles eten wat er bestaat.. Zolang ik maar binnen mijn punten blijf!
    En het gaat je verbazen hoeveel je mag eten. En omdat je dan heel bewust ben ga je meer genieten van eten.

Succes en als er een afval topic komt schrijf k mij ook in. Lijkt mij leuk!

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Mijn Co Eur
    Misschien iets voor sommige van jullie?

Deel Deze Pagina