En nu wil ik echt afvallen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Inderdaad, ook maar niet te spreken over opmerkingen hier op het forum ( bijvoorbeeld ) ... Het is altijd je eigen schuld dat je dik bent, als je wilt afvallen kun je altijd afvallen, yes sureee, lekker makkelijk praten met je maatje 34 ;)

Maar dames, ik ga vanaf maandag mee doen, ik moet straks nog een taart maken en morgen heb ik een verjaardag dus dan kan ik echt niet stoppen hahaha ... Mag ik dan nog mee doen ? :)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  3. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0

dat heb ik ook al aantal keren gezien hier... lekker makkelijk als je geen idee hebt wat het is...

maar vanmorgen goede start gemaakt... m'n ab-roller maar onder het stof vandaag gehaald en voor het eerst sinds geloof zelfs voor de zwangerschap weer buikspier oefeningen enz gedaan... pfff die ga ik voelen straks hahaha maar wel ff lekker weer voor de verandering...

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

Zo weer 700 gram kwijt met helemaal niets doen en meer eten dan ik gewend ben, geweldig toch :p Gotta love WW ;)

We gaan weer lekker verder op deze manier...

Ik wil graag onder de 100 wegen voor de meivakantie, dus heb ik nog 8 weken (geloof ik zoiets) dop zich haalbaar maar ik blijf vaak rond de 100 even hangen dus we zien wel hoe het gaat, als ik met mijn vakantie (eind juni) maar onder de 100 weeg in elk geval!

5. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Nou vanmorgen woog ik wonder boven wonder 88.6 kg.
    En zelfs mijn broek zit wat losjes (al een paar dagen).
    En wat heb ik gedaan?
    Helemaal niks.
    Eten zoals ik altijd eet (wel wat minder snoepen).
    Maar die drang om te gaan snoepen blijft.

6. Triskele

ja niet snoepen is het moeilijkste gedeelte hihi dus keigoed toch!!

Ik heb net rennen met evy gedaan alleen dan op de crosstrainer (kan niet met mijn meisje naar buiten gaan rennen haha) dus perfecte variant en best leuk (al zeg ik het zelf)

Wandelen = 3,5 km per uur (40RPM ongeveer)
    Rennen = 6 km per uur (65 RPM ongeveer)

In 20 minuutjes toch 1400 meter gelopen..

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben je via online of kijk je op sites wat de punten zijn?

8. Triskele

Ik doe gewoon online dus via mijn dagboekje houd ik alles bij en bij vragen stel ik ze op het forum, ik ga niet openbaar wegen ofzo (lijkt me vreselijk!!)

:D

9. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Zo herkenbaar he! Ik ben niet meer te zwaar maar ik zou het zo weer kunnen zijn. Dat snoepen! Mensen zeggen dan: je moet meer eten! Meer eten! Doordat je trek hebt heb je zin in snoep. Nou was het maar zo makkelijk. Ik heb geen trek, wel zin in snoep. Zou nu ook wel iets lekkers lusten en heb net gegeten. Het is een raar iets :D

10. Jaaa hier ook! En dan vooral savonds na het eten! Overdag vind ik het nog te doen met fruit e.d., maar savonds komt die gruwelijke zin in alles wat ontzettend slecht is..

11. Henkiepenkie

Herkenbaar! Ik heb het 's middags na de maaltijd, als mijn kindje slaapt. Soms ook 's avonds, als ik alleen ben. Heeft niets met voedingspatroon te maken maar zit tussen mijn oren. Rot he!

12. Precies ja.. Ze zeggen dat je na een tijd geen slechte dingen gegeten te hebben, je er ook niet zo'n zin meer hebt.. Nou, ik ben benieuwd ;)

13. Henkiepenkie

Bij mij werkt dat niet zo. Heb 4 maanden geen koekje of snoepje aangeraakt en ineens begon het weer. Er gebeurde iets naars en ik kon niet meer stoppen. Nu gaat het weer goed hoor, maar moet WEER afkicken.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Lol idd zou niets voor mij zijn want dan zou ik op houden met eten ;)

Ok ik ga me er eens in verdiepen, stond van de week op het punt om een week lid te worden maar goed, heb ook een andere wens dus vind het zonde van ons geld ;)

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk ook niet dat je nooit meer moet snoepen, dat maakt het veel moeilijker. Ik dieet nu sinds begin december en snoep op gezette tijden. En de behoefte is idd sterk verminderd. Ik kan nu 1 dropje nemen en dan stoppen, dat kon ik vroeger nooit.

Triskele, ik doe ww met bijeenkomsten maar alleen de coach ziet je gewicht verder niemand. Mij motiveert het enorm om af te vallen, maar als je aan de online versie genoeg hebt dan waarom niet?

16. Triskele

ja ik kan zoiezo niet regelmatig naar deze meetings vanwege mijn man zijn (onregelmatige) werk als ie pas om 9 uur thuis is die dag kan ik niet en dat weet ik vaak pas een paar uur van te voren..

Ja het fijne van WW is dat je best eens even gek mag doen (iets lekkers mag eten) het is niet verboden dus dan is het minder "tempting" zeg maar..

Ja ik had op zich ook goede ervaring met eiwitdieet ik heb het zelf verpest maar ik kan dat gewoon even niet meer (ik ben te moe voor dat voor mijn gevoel)

17. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ja bij mij is het precies zo.
    Het is inderdaad een raar iets.

18. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    denk dat afkicken het juiste woord voor me is qua snoep hahaha... dat wordt nog wat... ik moet ook niks meer in huis halen want is het in huis dan moet het ook op... pfff ben daar zo slecht in...

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

En nu zijn er weer de paaseieren en de ronde paaskoekjes met spikkeltjes en geel met wit hmmmmmmmmmm (grrrrrr)

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

En dan heb ik vanavond feest van mn broertje en morgen gaan we uit eten....zucht het gaat echt niet goed :(, probeer zondag de draad op te pakken...

Deel Deze Pagina