Ik heb ergens gelezen dat als je een 2e hands borstkolf koopt van Avent, je de siliconen onderdelen gratis kan aanvragen om ze te vervangen. Nu kan ik het zelf nergens vinden op de Avent site. Iemand ervaring mee?
Ik heb siliconen onderdelen aangevraagd bij avent en ik kreeg een formulier opgestuurd voor een machting. Het is dus niet gratis! Je betaalt 23 euro voor een set siliconen onderdelen, dus je kan bijna net zo goed een nieuwe kopen.... Het enige wat je gratis kan krijg is een ventieltje, naar mijn weten.
Wij hadden het inderdaad ook opgezicht maar hebben ze uiteindelijk nog niet gekocht. We hebben een kolf die maar heel weinig was gebruikt en er xzaten ook al wat extra siliconenonderdelen bij dus ik heb het er op gewaagd. Voor een volgend kindje kopen we waarschijnlijk wel nieuwe onderdelen.
Hmm inderdaad, voor 23 euro heb je bijna een nieuwe. Nou, ik denk nog even over na. Ik vind het gewoon een frisser idee, maar eigenlijk zijn alle bacteriën er toch uit na steriliseren.
De avent handkolf is prima schoon te maken en te steriliseren! Wel even opletten dan dat de siliconen niet vergeeld zijn, dat vind ik er niet zo fris uit zien