Gyno-daktarin-1 tegen schimmelinfectie schadelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suus1982, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo allemaal,

Ik heb vandaag 1 eitje gyno daktarin 1 gekregen van 1200 mg, voor een vaginale schimmel. Nu vroeg ik me af of dit kwaad kan voor een eventuele zwangerschap/innesteling. Ik zit nu ongeveer bij de innestelingsfase, want ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad. Is er iemand die ervaring heeft met deze 1-daagse kuur? Ik hoop op wat antwoorden, want ik moet hem vanavond gebruiken...

Alvast bedankt!

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Niemand een idee?

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik denk dat het biet schadelijk is, anders kreeg je er wel een gebr aanwijzing bij ( heb ik toen niet erbij gehad) en anders zou het erin staan , anders even googelen of als je het niet vertrouwt toch wachten tot maandag en dan even de HA bellen, succes :)

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    bedankt voor je antwoord.

Ik heb er wel een bijsluiter bij en daarin staat dat het voor zover bekend, niet schadelijk is tijdens zwangerschap.. Ik zit alleen een beetje met die innesteling enzo.. tja, we wachten het maar gewoon af. ik zal het toch moeten gebruiken :confused:

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb deze ook gebruikt tijdens mijn zwangerschap, mocht ook gewoon hoor.

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik mocht van mijn HA en apotheek het niet na me ei gebruiken! ook niet die inbreng spuitjes met cremé, alleen uitwendige zalf.
    ik zou als ik jou was gewoon wachten of je zeker weet dat je niet zwanger ben.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hmmm,

Ik heb hem dus gisterenavond gebruikt, dus nu kan ik hem niet meer laten liggen. Dat vind ik wel balen! De ene zegt kan gewoon, de ander zegt van niet... Nou ja, het leed is al geleden, dus dan zien we het maar weer...

bedankt in ieder geval!

Deel Deze Pagina