innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by lilmomo, Sep 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    waarneer zou ik mijn innesteling moeten hebben als me eitje zondag is geweest !

groetjes lil momo

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ehmmm kweet t wel kan er alleen ff niet op komen nu, je kan dat hier met de calculator precies uitrekenen.

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is niet vast te stellen..
    je innesteling vind plaats tussen dag 5 en dag 10 na je eitje..
    je weet dus nooit wanneer dat is

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    nee dat is waar maar mijn moeder en mijn zussen hadden hun eitje al een week nadat hun eerste mentruatie dag hadden dus ik vind het zo raar want als het bij mij ook zo zou zijn dan zou ik algelopen vrijdag me ei gehad hebben en dan zou het nu 6 dagen geleden zijn en kan het wel zo zijn. maar we wachten het gewoon af en miss is het mijn ei die nou komt want heb ontzettend last. dus ga man lief even lief aan kijken als hij zo thuis is:D.

groetjes lil momo

5. kelly26

kelly26 Actief lid

Jul 28, 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    is het verschillend per persoon of je bloed verlies krijgt na je innestelling?

kus

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ja maar wat je zussen en moeder hebben heeft echt geen invloed op hoe jij het hebt.
    mijn zus en moeder waren heel snel zwanger, ik ben al 14 maanden bezig.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @lilmomo
    Ik ben het met Natasja eens, iedereen is verschillend. :)
    Enige hoe je kan weten of je ei geweest is...is ovulatie-testen of tempen (en sommige meiden voelen hem heeeeel duidelijk)

8. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ik heb vorige maand met ovaluatie testen gewerkt maar kreeg nooit geen duidelijke 2de streep en dan is tie ongeldig volgens de gebruiksaanwijzing dus heeft niet echt succes gehad. tempen heb ik nog niet gedaan want als ik uit bed kom of wakker wordt vergeet ik dat elke keer.
    misschien wel een idee om dat mijn volgende cyclus te doen als he tniet zo is.

groetjes lil momo

9. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    kelly26: is het verschillend per persoon of je bloed verlies krijgt na je :innestelling?

Ja vraag ik mij ook af, wat komt er meer voor,
    innestelingsbloed en zwanger?
    of geen innestelingsbloed en zwanger

of kan je daar geen staat op maken?

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik denk niet dat het één met het ander te maken heeft hoor. Toen ik zwanger was, heb ik geen innestelingsbloeding gehad. En een ander persoon heeft dat weer wel. Dus dat is geen houvast. Kan zelfs goed zijn, dat als ik weer zwanger word, dat ik dan wel een innestelingsbloeding heb.

11. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    bedankt Jaycey, ik begon stilletjes aan al te denken dat zwanger zijn niet zonder innestelingsbloed kon, het tegendeel is door jou bewezen!

succes, en hopelijk ben je vlug zwanger!

groetjes
    flyke

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    niemand in mijn familie heeft een innestelbloeding gehad zover ik weet kzal benieuwd zijn of dat bij mij ook zo is. maar we zien het 25 sept wel of ik zwanger ben of niet:D

13. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ik heb bij de andere 4kids nooit een innestelingsbloeding gehad en deze keer wel...zegt dus niks

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    nee dat is zo
    elke zwangerschap is anders zeggen ze:)

15. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    leuk met die ervaren dames hier ;)

wat ik hier ook al veel las: veel zwangere meiden hebben in die laatste cyclus hun ei niet gevoeld?

voelden jullie de EI........sprong?

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    ik dacht dat ik hem zondag had gevoeld, waar ik nu dus aan begin te twijvelen. ik heb een contineu pijn in mijn rechter kant en is nog steeds niet over sinds gisteren middag begonnen heb ik ook normaal nooit. maar we gaan gewoon lekker door klussen en we hopen op het beste:d eind sept.

groetjes lil momo

Share This Page