hallo, Ik heb een vraag ik heb een cyclys van 32/33 dagen dit is ook iedere maand zo , alleen dec 2009 had ik een cyclus van 35 dagen Ik zit nu op 37 dagen en nog steeds geen menstruatie afgelopen maandag moest mijn menstruatie dus beginnen, toen ik gtest deze was negatief denk dat dit ook te vroeg was, nu heb ik gisteren weer getest ook negatief ben ik dan wel zwanger?? ik voel eigenlijk helemaal niks van dat er een menstratie aankomt, alleen pijnlijke borsten en vreemd gevoel in de onderbuik ik wou nu zelf weer wachten tot zaterdag met testen en als die weer negatief zou zijn dat k maandag de huisarts bel of doen die er dan nog niks aan?? ik snap er niks van en wordt gek van dat wachten , vooral ook omdat k graag een kindje wil en we nu al 11 maanden bezig zijn, maar houdt toch in het achterhoofd dat menstruatie zal komen omdat het toch te mooi is om waar te zijn omdat k al zolang bezig ben liefsss
Hoihoi, Het kan toch stiekum zijn dat je te vroeg hebt getest. Hoe was de tets vandaag? Ik dnek dat het goed is om er eens mee naar de huisarts te gaan. Misschien heb je een klein beetje hulp nodig. Imke
hallo imke, helaas vandaag na 6 dagen overtijd is mijn menstruatie toch gekomen, maanndag gaat mijn vriend naar de huisarts om zijn zwemmertjes te laten testen want ik heb al 2 echos gehad en daar kwam uit dat mijn eierstok ietjes vergoot is maar geen cyste was en ook niet de reden kon zijn dat het nog niet gelukt is? maar wat bedoel je met hulp? als het deze x niet lukt dan moeten we naar huisarts voor verwijzing omdat we dan een jaar bezig zijn liefss