ik ben niet zwanger .. heb het maand geleden wel getest 2x zelfs allemaal negatief en had ik prikpil gedaan.. en was vorig week wel bijna anderhalf week ongesteld.. maar sinds gisteravond toen ik naar wc moest zag ik opeens toen ik ging plassen zo een vocht met wat bloed iets roods ofso.. ik probeerde het te vissen met een lepel .. (ja ik weet het vies) maar ik raakte paniek en wist niet wat ik zag.. maaaaaar helaas was het uitmekaar gegaan :S ik weet niet wat is het? of zou het komen door dat je intiem bent gweest met je man.. dat er iets uit is gekomen:S? ik had geenbloed stroming of iets dergelijks alleen wat ik boven heb beschreven iemand idee?
ik weet niet veel over miskraam.. dus zou iemand mij willen vertellen ook wat een miskraam is en hoe je het kan merken etc en wat uitkomt? ben 21 en op jonge leeftijd nooit tijdens biologie lessen opgelet
Had je veel pijn tijdens je menstruatie? Denk eerlijk gezegd niet dat t een mk was hoor, anders had je ten eerste posi getest en ten tweede nu meer bloed moeten verliezen. Een vruchtje zou ook niet zomaar uit elkaar vallen hoor, dus denk dat jullie een beetje te hard hebben gesekst? dan kan er een vaatje springen en samen met t sperma kan dat er misschien een beetje vreemd uitzien... Hoop dat ik je een beetje heb kunnen geruststellen..