Hee Allemaal! Ik heb sinds vrijdagmiddag 2 juli heel licht roze bloed gekregen maar dan alleen tijdens het afvegen.. daarna was die avond niks aan de hand meer dus ging gerust slapen.. toen werd ik de volgende ochtend wakker met best veel bruinig bloed! Gelijk verloskundige gebeld en mag woensdag voor de echo! ( 1e keer.. ) toen weer gerust gesteld.. hele middag weer niks gehad , toen ik s avonds op bed lag een klein beetje hele rood bloed had.. schrok ik natuurlijk me weer kapot! Nu net weer wakkker geworden en toen had ik weer rood bloed ( een kleine vlek ) met heel dun klein vliesje?! Duidt dit op een miskraam?? voor de rest geen buikpijn of krampen gehad.. nu nog steeds wel steeds rood bloed aan het verliezen.. ( niet veel.. ) wie heeft hier ook ervaring mee?? tot woensdag wachten duurt lang!
heh wat vervelend om zo in onzekerheid te moeten zitten he! Over het algemeen is er bij de helft van de vrouwen met bloedverlies niets aan de hand. Het is allemaal erg goed doorbloed en er kan wel eens een vaatje springen. Dat je nog geen krampen hebt is heel positief. Helaas zal je toch moeten afwachten hele dikke knuffel en ik hoop dat je beeb blijft plakken! liefs miek
Hey Iris, Bij mij precies het zelfde verhaal en dat is helaas een miskraam geworden. Alleen 1 heel belangrijk detail is anders ik had menstruatie krampen! En krampen= niet goed. Dus ik hoop dat het bij jou goed blijft gaan meis! Ik zou nog ff hoop houden want het is idd 50/50 met bloedverlies tijdens zwangerschap.
Wat een vervelende spannende tijd! Als je het niet vertrouwd gewoon morgenochtend gelijk bellen of je niet al eerder langs kan komen, woensdag duurt nog wel even... Veel sterkte en ik hoop dat het goed blijft gaan!
hallo! Gister vk gebeld.. en moet nog steeds afwachten.. verlies nog steeds bloed.. geen rare dingen in gevonden, geen stolsels of vrucht zakje.. dus heb nog goede hoop.. geen krampen of buikpijn.. dus afwachten tot woensdag! kan natuurlijk nog van alles gebeuren in die dagen.... blijf toch altijd in mn achterhoofd houden dat het alsnog goed mis kan gaan..!
ik heb ook behoorlijk bloedverlies gehad, incl. stolsel. Echo met 6 weken was niet goed, maar met 7 weken was alles ineens goed! Heb bloedverlies gehad tot ruim 12 weken. Al die tijd geen krampen gehad. Met 12 weken ineens hele heftige en toen dacht ik echt te weten dat het over was, maar zie banner! succes meid
In boeken staat meestal dat je bij bloedverlies 50 procent kans hebt dat het gewoon goed gaat. Ik weet hoe spannend het is. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook met 6 weken bloed verloren. Achteraf is het kindje ook rond die tijd gestopt met leven. Niet echt opbeurend... ik weet het! Heel veel sterkte en hopelijk is bij jou gewoon alles goed!
Ik heb het ook van beide kanten meegemaakt..... Zowel dat het wèl goed bleef gaan na bloedverlies (zowel bij mijn zoontje als dit keer), maar helaas ook 3x dat het niet goed bleek te zijn. Het kan idd nog alle kanten op meis, maar dat je geen krampen hebt is iig al een goed teken! Hoop doet leven zeggen ze hè?! Sterkte woensdag!
nou.. Vannacht toch krampen gehad! ook veel bloederverlies.. maar nog geen rare dingen er in kunnen herkennen.. zoals het vruchtje etc.. mss wel een stolsel? maar die lag al in de wc pot! ik hou er nu dus rekening mee dat het niet goed is gegaan.. morgen maar afwachten wat er te zien valt.. en hopen dat ik vandaag geen verdere krampen ga krijgen!! maar voel zelf wel aan dat het niet goed is
Iris. Wat ontzettend spannend weer!! Er is kans op een wondertje.Hier op het forum heeft ook een meisje veel bloedverlies gehad en is toch goed gegaan. Sterkte!
Ja maar daarbij ook krampen? had vanochtend nog wat last.. nu niet meer.. wel steeds bloed verlies.. en nu soort van slijmerige sliert.. Ja wonderen zijn de wereld nog niet uit! maar ga toch van het ergste uit.. voelt gewoon niet goed
Zij had inderdaad ook krampen! Zij was er ook vanuit gegaan dat het mis was. Maar ik begrijp je gevoel heel goed om van het ergste uit te gaan! heel veel sterkte met geduld hebben! Ik weet hoe moeilijk het is inmiddels!
Ja ik las het ja! lijkt me echt niet leuk! Ja.. kan beter van het ergste uit gaan.. is de klap misschien wat minder hard.. maar ik hoop toch stiekem een beetje dat het wel goed zit.. wie weet.. morgen om 15:50 naar de vk! en dan zie ik het vanzelf wel...
Hey Iris, Wat super rot zeg dar je toch die krampen ook hebt gehad. Als je zelf het idee hebt dat het niet goed zit, heb je meestal gelijk zei mijn vk. Ik hoop natuurlijk op een wondertje morgen voor je!! Veel succes meis en sterkte... Liefs
Gosh, en dan moet je ook nog de hele dag wachten tot de echo...ik weet hoe het voelt en leef met je mee! Sterkte met wachten!
hmmm vanochtend vond ik iets van ongeveer 3 cm lang en was heel stug.. is dit het vruchtje? het was gewoon rood ( door het bloed ) kreeg het niet stuk ofzo , leek totaal niet op een blaasje.. naja! vanmiddag de echo! en hoop ik maar dat alles een beetje goed zit van binnen.. ( qua bloedingen enzovoort.. ) zaterdag ook nog op vakantie, hoop echt dat ik dan geen krampen meer heb! dat ik rustig mn vakantie in kan gaan , zonder al te veel bloed )
Ik hoop ook voor je dat je een fijne vakantie zult hebben! Het is niet niets als je een mk door moet maken en al helemaal niet op vakantie. Stiekem duim ik wel mee dat alles goed is, maar als je al zoveel bloed en stolsels verliest... Sterkte vanmiddag!!!