hallo meiden, afgelopen dinsdag heb ik een curretage gehad. de eerste dagen ging het wel redelijk met de buikpijn. nu word de pijn alleen maar erger. bloedverlies heb ik zo goed als niet. ben heel erg moe en word stapel gek van de pijn. de pijnstillers diclofenac waren op gister, maar vond nog een doosje in kast dus blijf ze nog even nemen. komt dit bekend voor en wat kan het zijn? gr linda
hallo, Ik heb een miskraam gekregen ,de gyneogolog heeft me gezegt mij hcg is niet helemaal eruit ze heeft gezegt raar , MIJN HCG IS 100.5, dat is 105 of 100.5.
BETERSCHAP LINDA, ik heb geen curretage gehad, GEWOON BLOEDVERLIES , bijn 2 weken al, DOKTER ZEG MISCHIEN EEN BUITEN BAARMOEDERZW, maar weet niet zeker , en nu 2 weken ver nog een hcg gehaalte van 100.5, maar ik weet niet dat is 105 of 100.5, OK DOEII.
gyn zei na de ok dat ik helemaal ''schoon'' was. en de pijn zou een dag of 2 zijn. maar het duurt me te lang en het doet goed zeer. bbz is het niet want ook mn eileiders waren ok. het is ook geen menstruatiepijn. liefs linda
hai Linda! ik zou morgen toch even de gyn bellen als ik jou was,...want het hoort nu toch wel al over te zijn naar mijn idee,...heb het zelf ook gehad, en ik had 2 dagen wat last daarna niet,..ben 2x gecurreteerd...maar de eerst keer hield ik dus ook buikpijn en toen bleek er toch nog restweefsel te zitten,... ik zou even bellen want het kan ook een infectie zijn, en toch even checken is denk ik beter. succes meis!
jeetje zeg, heel veel sterkte ermee! dat duurde dan nog wel even voor ze erachter kwamen. ik hoop dat je snel hersteld! sinds 3 dagen voel ik mij lichamelijk wel weer ook tenminste de buikpijn is zo goed als voorbij wel ben ik nog erg vermoeid. de pijn bleek wondpijn te zijn. liefs linda