Ik heb afgelopen donderdag een miskraam gehad (net geen 5 weken zwanger, best vroeg dus) ben 4 dagen heftig ongi geweest veel draadjes/klodders en veel bloed Kan ik er nu gewoon vanuit gaan dat ik nu weer verder kan gaan of moet ik nog iets speciaals ondernemen? liefs Z
Even goed ik de gaten houden, als het bloeden na een week tot 10 dagen niet is gestopt of niet veel minder is geworden, even langs de huisarts gaan. Verder zul je het voor jezelf en je partner een plekje moeten geven. Sterkte en groet van Kiki
Oh sorry ben niet erg duidelijk geweest in mijn verhaal zie ik Ik bedoel eigenlijk dat mijn ongi nu ongeveer voorbij is heb alleen nog een ienie mienie beetje bruinverlies....
Hallo zomaar, ik zou toch maar zowieso even een afspraak maken bij de huisarts, om zeker te weten dat je weer schoon bent vanbinnen! Als er weefsel achter blijft kan het volgens mij problemen opleveren bij een eventuele volgende zwangerschap, of om weer zwanger te worden, maar ben natuurlijk geen arts........! Ook wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies, hoe voel je je nu? liefs Jette
Hallo Jette, Wat een moeilijke vraag eigenlijk (merk ik als ik er over nadenk) hoe voel ik me eigenlijk? Ik denk dat het beste antwoord is dat het meerdere malen op de dag ineens een up of een down kan zijn, dat ik op dit moment geen pijl op mezelf kan trekken... En om zwnagere vrouwen te zien op dit moment is helemaal killing! Maarja we moeten verder hé en ik ben blij dat het bij mij zo een vroege mk is geweest en niet een na 9 weken ofzo, dat lijkt me echt nog moeilijker.. Gaan nu gewoon weer op naar ronde 4.... Hoor wel heel veel tegenstrijdige verhalen de één zegt als het bloeden vanzelf stopt ben je schoon en de ander zegt dat je het best jezelf toch ff na kan laten kijken Snap er niet veel meer van... denk dadelijk maar ff vk bellen... hihi Lief dat je het trouwens vraagt liefs Z
Hey zomaar, ja ik zou ook even bellen, zou toch wat zekerheid willen! ik heb gemerkt dat de contacten hier op het forum erg kunnen helpen bij het verwerken van het verlies! Het lezen van alle gebeurtenissen van anderen heeft mij tenminste veel steun gegeven! Al is het soms nog wel moeilijk hoor! ik herken me in jou ik heb dat ook het ene moment ben ik er totaal niet mee bezig en dan ineens krijg ik een soort van dreun en zit ik er even totaal doorheen! heel veel sterkte meis! Liefs Jette
zomaar, geen idee of je nu al terug mag herbeginnen of niet, zoals je zelf aangaf, je gynae eens bellen, die zal je vraag zeker kunnen beantwoorden sterkte en anderzijds succes! flyke