3 uur bloed verlies was dit een miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Sterrekind, Dec 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Na heel wat topics te hebben gelezen plaats ik toch maar mijn verhaal.

Ik heb afgelopen vrijdag bloed verlies gehad van half 6 tot half 9 en nu nog een paar druppels.
    Ik was vrijdag 9 weken en 4 dagen.

Bij net geen 7 weken was ik ook wat bloed verloren maar dat was vrij weinig, ik ben toen 3 dagen erna op controle geweest in het ziekenhuis toen bleek alles goed te zijn en zat er nog een klein beetje bloed in mijn baarmoeder.
    Dat zou ik nog kunnen verliezen.

Nu dacht ik eerst dat ik dat bloed aan het verliezen was maar als ik de hoeveelheid bekijk dan is dat veel meer dan wat ik op de echo heb gezien.
    Ik had de weekend arts gebeld en ik kreeg net als de vorige keer het advies om het af te wachten en maandag mijn gyn. te bellen.

Ik ben erg onzeker want ik heb geen stolsels of stukjes verloren, komt dat nog of zal het nog leven?
    Waarom mag je in het weekend niet gewoon even langskomen voor een echo nu zit ik in onzekerheid. :cry:

Kunnen jullie mij wat duidelijk geven of een hart onder de riem?

:cry:

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jeetje Sterrekind rot en verdrietig zeg en ik begrijp je onzekerheid.
    Of het goed is kan en durf ik niet te zeggen. Waarschijnlijk kan het beiden kanten op.
    Bij de mk die ik ooit gehad heb heb ik ook niet echt stukjes/stolsels verloren, maar het kan bij iedereen anders zijn en moest ik ook afwachten. Ik weet hoe vreselijke onzekerheid dat is.
    Heb je krampen gehad? Misschien is het wel dat kleine beetje bloed nog uit je baarmoeder? Druppels bloed lijken al heel snel meer dan het in werkelijk is!
    Meis, maak jezelf niet teveel gek hoe moeilijk het ook is.
    Ik zal voor je duimen dat alles goed is.

Liefs Mirre

3. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Ik had eerst pijn in mijn rug en een rare kramp in mijn buik en na een half uur begon ik te bloeden.
    Er kwam op de wc een straaltje bloed uit en dat is zo ieder half uur zo door gegaan.
    Ik hield het als het waren op dus er zat niet veel bloed in het maandverbandje, maar op de wc kwam er steeds aardig wat uit ook wat dikker bloed.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik vind het moeilijk om wat over te zeggen.
    Iedereen vergelijkt met haar eigen ervaring (ook ik) , maar dat hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo is.
    Is de weekendarts hetzelfde als de dokterspost bij een ziekenhuis?

Mirre

5. nique

nique Actief lid

Feb 27, 2006
    197
    1
    0
    Hai,

Als ik jou was zou ik morgen gewoon even naar de eerste hulp gaan.
    Als je daar aangeeft dat je bloed bent verloren maken ze echt wel een echo, dat geeft je ook meer rust.

Heel veel sterkte met wachten/

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Daar dacht ik ook aan. Vandaar de vraag over de weekendarts en huisartsenpost (die meestal aan de eerste hulp gelinkt zit bij een zh)

7. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Sterrekind, ik heb er geen ervaring mee dus kan je niet helpen, maar wat ik wel weet is dat bloedverlies tijdens de zwangerschap niet altijd duidt op een MK, kan een gesprongen bloedvaatje zijn in de baarmoeder enz,

ik duim vr je!
    flyke

8. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Heel raar gister had ik echt het gevoel dat het over was en vandaag heb ik toch weer sterk het gevoel dat ik zwanger ben met verschijnselen.
    Vandaag Sinterklaasfeest gehad dus aardig wat afleiding, nu ga ik zo naar bed en dan is het eindelijk maandag en ga ik gelijk bellen.
    Ik hoop zo dat het goed zit.

9. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Nou ik ben bij het ziekenhuis geweest en het hartje klopt en het kinbdje is goed gegroeid.
    Wel zit er onder de vruchtzak een bloed uitstorting en daardoor ga ik dus nog een keer bloed verliezen.
    Ook was er nog niks te zeggen of het nu goed gaat de kans op een miskraam is nog steeds aanwezig.
    Gelukkig mag ik aankomende 2 weken langs komen voor een echo.

Heel voorzichtig ben ik blij maar ook erg onzeker, ik zou blij zijn als ik verder in mijn zwangerschap zit.

10. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoi sterrekind

Nou dat is weer goed nieuws
    ben blij voor je.

liefs irisje

11. mimi

mimi Lid

Oct 7, 2006
    73
    0
    0
    hoi,sterrekind

ik ben heel bij voor je meid :D

ik ben ook vandaag naar ziekenhuis geweest,het gaat goed en het hartje klopt :D

liefs,mimi

12. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Wat spannend allemaal voor je.
    Hopelijk gaat het goed.

Liefs Simone

13. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Da's fijn nieuws! Hoop dat het goed blijft gaan!

14. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Goed zo sterrekind, ik duim voor je dat het verder goed blijft gaan

groetjes
    flyke

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goed zo!
    Ik ben tot zover erg blij voor je.

Liefs Mirre

16. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben blij om te lezen dat alles goed is met je kindje in je buik, en ik hoop dat je snel vertrouwen krijg dat hij/zij lekker nog lang in je buik blijft.

Liefs Jolie

Share This Page