Hallo allemaal, De titel zegt het al; ik ben er helemaal in de war van en onzeker en boos! Tot nu toe een langste cyclus van 40 dagen gehad, waarom dan nu nog steeds geen ongie of positieve test? Ook al is mijn eitje misschien pas heel laat gesprongen, dan nog hebben we hem misschien wel gemist. Door alle spanning bij ons beiden hebben we gisteren voor het eerst in twee weken weer sex gehad Ik mag maandag eindelijk naar de huisarts (duurde een week voordat ik terecht kon) Wat denken jullie dat deze gaat zeggen/doen? Zou ik een bloedtest mogen of zou ik juist medicatie krijgen om menstruatie op te wekken. (maar door die medicatie krijg je natuurlijk geen eisprong of wel?) Wat zouden nog meer mogelijkheden zijn? Ik wil zo graag een regelmatige cyclus! Zou gaan beginnen met tempen en ik heb ook al ovulatie testen in huis. Grrr, ik moest echt even mijn frustratie kwijt. Bedankt voor het aanhoren, groetjes OLga
Jeetje meis...wat moeilijk allemaal... Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen... Sterkte meis...
hoi Olga, hier nog zo iemand! Ik zit inmiddels op 72 dagen en ook nog negatief. mijn eerste cyclus was 38 dagen, de 2e 56 dgn en nu dus 72, ben donderdag bij de ha geweest en die doet niks! ik moet wachten tot we eenjaar bezig zijn, het is heel normaal en de middelen die er voor zijn Clomid bijv, zijn erg heftig en geven ze niet zomaar, bij mij was daar geen rede voor. Ik ben met 31 jaar nog jong genoeg hoop dat je er iets aan hebt. groetjes Sophia
He getver Sophie, zo wordt je nog niets wijzer he! Jouw cyclus wordt ook alleen maar langer. Wordt je er niet enorm gefrustreerd van? Ik wordt eind van de maand 27, dus ben ook nog jong genoeg. Het gekke is dat mijn cyclus steeds heeft geschommeld tussen 29 en 40 dagen. Dit is dus wel een enorme uitschieter in een keer. We zijn ook al vanaf april zonder pil, dat is ondertussen al 8 maanden! Toch hoop ik stiekem dat de huisarts me niet weg laat gaan met de mededeling dat ik pas na een jaar proberen terug mag komen.... groetjes OLga
Ik ben vrijdag ook naar de HA geweest en ook ik moet maar terugkomen als ik een jaar van de pil af ben. Zit inmiddels op dag 66 van deze cyclus en nog geen te zien. Ik ben ook 27 en volgens haar dan ook jong genoeg. Volgens haar heeft het gewoon tijd nodig. Een cyclus van 5 of 6 weken is ook heel gewoon volgens haar.
Mijn HA zei dat ik eerst een cyclus moest gaan tempen om te kijken of ik wel een eisprong krijg bij zo'n lange cyclus. Suc6 ermee en sterkte.
Hoi meiden. Ik heb in mijn eerste rond een cyclus gehad van 52 dagen en toen kwam mijn ongi heel hefig op gang. In de tweede ronde een cyclus van 32 dagen dus erg mooi in vergelijking met de eerste ronde. Ik weet wat het is om zo lang op je ongi te wachten en alle frustraties die er bij komen kijken. Maar mischien kan ik julie wat vreugde mee geven door te zeggen dat ik in de derde rond zwanger ben geraakt,dus voor julie is er ook nog veel hoop hoor,geef niet op. Het is zo moeilijk om te wachten maar heb geduld. Het is ook niet niks om te stoppen met de pil en dat je lichaam het dan zelf weer moet gaan doen. Ik hoop julie een beetje positievitijd meet te geven. Veel sterkte met wachten en geniet lekker van het klussen dat was bij mij wel een plus puntje in de moeilijk periode Doei Teddy.