Een menstruatie van maar 2 dgn????!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamakaatje, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hoi meiden.
    Wij zijn bezig om zwanger te worden. April is mijn mirena eruit gehaald. Daarna heb ik al 2 gewone menstruaties van ongeveer 5 dgn gehad. Nu is 1 dag na mijn nod mijn menstruatie gekomen. Zondagmiddag kreeg ik mijn ongi, maar sinds gistermiddag is het alweer weg???? Kan het zo kort zijn? Ik heb nog nooit zo'n korte menstruatie gehad.
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. 0o0sabbie0o0

26 sep 2008
    95
    1
    8
    kassiere/medewerker binnenbeplanting/decoratie (tu
    Den Helder
    mischien een innestelingsbloeding?

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb geen idee.... had je veel bloedverlies of stelde het eigenlijk weinig voor? Even zwangerschapstest doen. :)

4. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    Ik lees wel meer dat er rond zelfde tijd een kortere bloeding plaats vind dan bij menstruatie(dat dit vaak voor menstruatie wordt aangezien). Zou dan idd innestelingsbloeding kunnen zijn?
    Of gewoon testje doen?

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zou een testje doen....

Ik ben 1x zwanger geweest (helaas niet goed gegaan) en ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Ik kreeg in de 6e week wat bruin bloed en dat was dus oud bloed. Kon nog van innesteling zijn, werd mij toen verteld. Maar ja, ik heb er verder ook geen ervaring mee. Ik heb wel een aantal dagen bruin bloed gehad toen.... Ik kan me voorstellen dat dat ongeveer hetzelfde is als twee dagen een beetje rood bloed, dat er direct uitkomt....

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Zondagavond, maandag en dinsdagochtend best veel bloedverlies gehad en dinsdagmiddag uit mijn werk heb ik na het douchen niks meer gehad. Er kwamen wel stolsels etc uit die dgn dag ik ongi was..... (sorry voor de details:))

7. me83

me83 Niet meer actief

naar mijn idee zeggen stolsels niet zoveel.. als het maar geen hele klonten zijn zeg maar.. stolsels heeft iedereen en ligt meer aan de dikte van je baarmoederslijm denk ik..

ik zou als ik jou was even een testje doen.. 2 dagen is best kort voor een menstruatie

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ja, ik zou toch ook maar even testen, dan weet je 't zeker. :)

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    hmmm nou begin ik toch weer een beetje te twijfelen of ik niet zwanger zou kunnen zijn.... maar heb voor de rest echt helemaal geen tekenen ervan:(

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zou een testje doen. Ik had dat bij de eerste hetzelfde als bij jou alleen dan zonder stolsels. Na een week heb ik een test gedaan en die was positief.

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ik zou ook even testen als ik jou was, heb nu net hetzelfde gehad. Dacht ongesteld geworden te zijn, helder rood bloed verloren, maar liep allemaal wel anders dan een 'gewone ongesteldheid'. Vervolgens wat symptomen, werd misselijk, bleef zere borsten houden (normaal is dat weg na ongi) en erg zichtbare aders op mijn borsten, die had ik al een week. Toch maar getest en onmiskenbaar geven de testen (jaja...meerdere) nu aan dat ik zwanger ben!

Kortom, als je het niet vertrouwd, gewoon testen!

12. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Lieke84: SUPER!!!! Gefeliciteerd!

13. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hmmm heb net een kv 2v5 test gedaan. Die was toch echt negatief. Zou nu anders ook 4 dgn na nod zijn??????

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik heb heel vaak maar een korte men gehad...hooguit 3 dagen...volgens gyn is dit normaal tussen de twee en 7 dagen...ieder vrouwen lijf is anders :D
    Maar als je het niet vertrouwd gewoon een testje doen om de twee dagen....
    Pas op laat je niet gek maken want je hoofd kan ook hele gemene trucjes uithalen met je!!

@Lieke84 ik had je gefeliciteerd op wachtbankje van juli maar hierbij nogmaals!!! En geniet ervan meid!!

Liefs Pien

15. Ansj

Ansj Lid

14 feb 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb de laatste maanden ook korte menstruaties gehad. Deze week dinsdagmiddag ongesteld geworden, tot gisteravond rood verlies en nu is het vrijwel niks meer en bruinig. Voor mij is dit inmiddels normaal.
    Waar ik me zorgen over maak... Maak ik nu minder (te weinig) baarmoederslijmvies aan zodat ik eventueel moeilijker zwanger zou kunnen worden?
    Sorry als ik mensen misschien onnodig onrustig maak, hopelijk krijg ik veel geruststellende berichten terug ;)
    Groet, Ansj.

16. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    @ansj: ik zou me niet te veel zorgen maken. Ik had sinds de pilstop ook vrij lichte menstruaties. Het zegt niet altijd wat. Als je je echt zorgen maakt, dan zou ik even contact opnemen met je huisarts.

Deel Deze Pagina