En nu?!

Discussion in 'Miskraam' started by charity2010, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semiramis

Semiramis Lid

Aug 6, 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Meid veel sterkte nog!!

Het kan zo zijn dat je misschien nog oud bloed verliest? Hebben ze al een echo gemaakt en gekeken of alles al schoon was? dat zou je kunnen vragen..
    Anders weet ik het ook niet..

Heel veel succes met alles.
    kus semra

2. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Bij mij zeiden ze 10 dagen. Heb ook ruim een week nagebloed.
    Maar als jij twijfelt zeg ik gewoon bellen!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja ik heb wel een echo gehad. Er stond een echo geplant om te kijken hoe het er voor stond toen ik bloedverlies had maar de dag voor de echo ben ik het vruchtje verloren. De echo is gewoon door gegaan om te kijken of alles schoon was en dat was het! Ze hebben zelfs de eierstokken nog nagekeken om te kijken of het geen bbz was.

Ik weet niet of t oud bloed is, denk een beetje een combinatie. Het is de laatste dagen meestal wel bruin of rood/roze maar zo af en toe nog een beetje helderrood.

Bij mijn MA hebben ze daar niets over gezegt, alleen dat als ik dacht dat ik teveel bloedde ik contact op moest nemen..

4. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb zelf 4 miskramen gehad! en heb ook een gezonde dochter (met puregon) via het ziekenhuis!

ik heb mij jaren afgevraagd waarom ik toch steeds met het doe het zelfe een mk krijg....

Ik geloof dus zelf in de chineese kalender aangezien deze bij mijn vriendinnen, zus, moeder, nicht en mij zelf klopte...

maar..... de keren dat ik een MK heb gehad zou ik volgens de kalender zwanger zijn van een jongen.... ik dacht mss kan ik dat geslacht wel niet dragen of zo... wel zullen het zien want ik ben spontaan (onverwachts) zwanger en de kalender zegt dat het een meisje zou worden... dan geeft mij nu wel een beetje hoop... want als het nu weer fout gaat dan is er dus wel iets aan de hand...
    Alleen dan laten wij het rusten, onze dochter wordt bijna 9. Dit is een onverwachts geschenk voor ons.

veel sterkte en ik hoop mee dat jullie snel een plakbeeb hebben.

Share This Page