en nu?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jolien, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag over mijn miskraam.
    Volgens de verloskundige mag ik gelijk na het stoppen van het vloeien weer verder met proberen zwanger te raken!(dat is dus nu)

Echter de gyn zegt dat ik 1 maand moet wachten totdat ik weer ongi ben geweest!Zelf wil ik absoluut niet wachten!

Heb ik stel dat ik wel gelijk weer zwanger word dan een grotere kans op weer een miskraam?

Vind het zo vervelend dat ik niet precies weet wat verstandig is!

En dan heb ik nog een vraag:Is het normaal dat ik pijn in mijn buik(baarmoeder)heb als ik ga zitten en loop enzo?Moet van de week naar de dokter omdat ik met die vraag zit maar jullie hebben er wat meer verstand van(volgens mij haha)

liefs

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi jolien,

De enige reden dat je zou moeten wachten op een menstruatie voor dat je weer zwanger word is om dat je dan een eertse dag van je laatste menstruatie hebt.
    Als je gelijk na je miskraam zwanger word dan is die dag niet zeker, maar gelukkig mag iedereen een echo laten maken om het termijn vast te laten stellen.
    Het is niet zo dat je dan een grotere kans hebt op een miskraam.

Als de pijnklachten die je beschrijft daadwerkelijk van je baarmoeder vandaan komen dan is dat niet helemaal normaal nee. Het is wel zo dat na een miskraam je baarmoeder wat gevoeliger is.
    DUs het is verstandig er even naar te laten kijken.

Groetjes Imke

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    thanx Immie voor je antwoord!Die pijn die ik heb trekt nu weg en ik denk dat het van me darmen komt!Heb de ene keer moeilijke ontlasting en daarna moet ik rennen naar de wc dus dat is nog een beetje van slag!

Ga gewoon lekker zonder condoom aan de gang en we zien wel hoe het loopt!Bedankt voor je antwoord!

liefs

Deel Deze Pagina