" vruchtbare" afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Even een domme vraag ( nehe die bestaan niet). Zoals ergens in een postje van mij te vinden is had ik in december ( de eerste maand "natuurlijk" ) had ik heel veel afscheiding rond mijn ei. Na veel lezen oa op dit forum blijkt dit normaal te zijn. In januari had ik dit ook.
    Omdat ik beide maanden nog niet echt op tijd kluste heb ik er niet echt opgelt. Nu is vandaag dus mijn meest vruchtbare dag.
    VAnochtend tijdens een heerlijk valentijns champagne ontbijt heerlijk geklust :oops: Tot vandaag had ik alleen niet eht zgn vruchtbare afscheidng.
    Nu de hele middag wel al....
    Zou je lichaam zo secuur kunnen zijn dat het ook nog eens echt de tijd aangeeft?

Niet dat eht klussen vanvanochtend voor neits was, het was erg fijn en de zaadjes blijven toch wel even leven.

Maar meer omdat ik er dan voortaan op ga wachten...

Is er iemand die hier iets meer over weet?

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb ook vaak gelet op mn afscheiding maar het klopte naar mijn idee niet altijd en de ene maand was het duidelijker te zien als de andere..
    Maar hoe dan ook ..als het zo is dat je pas sinds vanmiddag je eisprong dit zit je juist erg goed! Al denk ik niet dat het slijm per uur kan veranderen. De zaadjes kunnen wel 72 uur bljven leven..en als je vandaag..morgen of overmorgen nog je eisprong zou hebben, dan is dat juist ideaal!
    Goe gedaan hoor zo met valentijn! :)

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zaadjes kunnen erg lang overleven, zelfs tot wel 14 dagen, alhoewel dat best uitzonderlijk is. zoals jij het verteld heb ik het idee dat jullie juist een hele mooie timing gehad hebben, nu maar afwachten ;) en anders herhaal je je ontbijtje overmorgen gewoon nog eens hihi

4. Ik heb eens gelezen dat je rond je eisprong afscheiding hebt die lijkt op rauw eiwit en je kan er draadjes van trekken. In die tijd ben je vruchtbaar. Bij mij klopte dat wel. Ik weet niet precies wanneer dat dan weer ophoudt, maar ik denk wel vlak na je eisprong.
    Ik had rond mijn eisprong ook wat last van steekjes in mijn zij, de ene maand aan de ene kant en de andere maand aan de andere kant. Misschien heb je dat ook wel als je erop let.

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Was het niet toevallig een klus-restantje? ;)
    Heb ik me ook eens in vergist... :oops:

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @ sandrak Nee dat verschil ken ik echt... ik had het januari en december ook . en daarnaast komt er bij mij ,door dat mijn partner niet zo heel veel produceert, ( zie ook topic 24 uur) niet zoveel restant uit.....

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Heb lopen zoeken naar dit topic, maar niet gevonden?

8. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
  9. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik kan niet uitgaan van dat vruchtbaar slijm.
    ik heb ovu testen gebruikt en die waren dan positief en kreeg pas 2 a 3 dagen later dat slijm.
    dus ik weet het ook niet.
    en er zijn maanden bij dat ikhet helemaal niet zie dat slijm.
    had hier ook al een vraag over gesteld, dus ik ga niet meer uit van dat slijm, maar gewoon van de ovutest.
    dan weet ik zeker wanneer ik een eisprong heb en of ik een eisprong heb.

groetjes peggy

Deel Deze Pagina