en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomi86, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    vandaag eindelijk na 95 dagen ongesteld geworden na het stoppen van de pil.
    wat kan ik nu verwachten?
    wanneer kan ik weer ovulatie testen gaan doen?
    en ik slik teunisbloemolie, moet ik deze blijven slikken?

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

wachten tot je volgende weer komt, meer kan je niet helaas....ik hoop voor je dat deze sneller komt dan je vorige....je kan evalutietesten gebruiken als je dat nodig vind, weet niet hoe dat werkt dus daar kan ik je niet aan helpen helaas......

3. Maia

Maia Niet meer actief

tja, het is natuurlijk lastig, maar als je er vanuit gaat dat je nu een 'kortere' cyclus hebt kan je bijvoorbeeld ovulatietesten gaan gebruiken vanaf dag 11. Zou dan wel goedkope nemen van zwanger&kids o.i.d. voor het geval je weer een langere cyclus hebt :) er zit altijd een gebruiksaanwijzing bij dus dat spreekt voor zich.

en ik heb het nooit gebruikt dus weet het niet zeker maar volgens mij mag je theunisbloemolie niet meer gebruiken na je eisprong. Alleen maar tot. Maar dat zou je na moeten zoeken.

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de ovulatietesten van zwanger&kids aangeschaft ( nog niet gebruikt) Maar op gebruiksaanwijzing staat bij een langere cyclus dat je dan contact met huisarts moet opnemen om te overleggen vanaf wanneer je moet beginnen met testen. Ik geloof dat er advies in de gebruiksaanwijzing staat tot een cyclus van 40dagen ofzo... tja en die zijn/waren wij al lang voorbij hihi

denk dat je beter nog een cyclus kan afwachten om te kijken of het wat korter wordt nu. En gewoon om de dag klussen:D dan mis je je ei nooit!!!

Deel Deze Pagina