Hoi Allemaal, Sinds een week heb ik krampjes in mijn buik, net alsof je ongesteld moet worden. En sinds gisteren heb ik doorzichtig slijm. Heb vanmiddag een rollade gebakken en als ik nu die geur ruik kan ik wel over mijn nek gaan. Heb het ook met vlagen koud. Ik was 13 maart ongesteld. In verband met het doorzichtige slijm de afgelopen paar dagen toch voor de zekenheid ovutesten gedaan maar deze zijn allemaal negatief. Er staat wel een streepje maar erg licht. Wie o wie kan mij uit de brand helpen.
Ik heb ook de laatste dagen vaak wat krampjes is me onderbuik en sinds vanmiddag echte ongi pijn maar nog steeds helemaal niks. En heb ook last van veel slijm. Kan je niet echt verder helpen weet ook niet wat het is. Denk dat ik morgen ochtend een test ga doen als het nu niet door zet. Wanneer is jou nod.
Ok voor jou hetzelfde schuitje. Dinsdag is mijn nod. Maar heb momenteel verschrikkelijke drang om te testen haha
@ missnanda, mijn eƫrste dag van laatste ongi was ook 13-3. Ik had twee dagen terug last van wit slierterig afscheiding en ongikrampen.. Dus herkenbare symptomen! Hoop dat het raak is voor je!!
Van harte gefeliciteerd. Mooi om te horen dat het jou ook bekend voorkomt. Hoop dat ik ook snel een positieve test in handen heb
Nonaches va. Harte gefeliciteerd Ik heb ook giga test drang daarom ga ik denk ik morgen een testje wagen maar ben wel heel bang voor een negatieve test. Maar me lichaam zegt gewoon hele andere dingen als normaal als ik ongi moet worden. Heb jij nog symptomen. Wanneer ga jij testen.
Zoals het nu lijkt kan ik pas dinsdag of woensdag testen Heb momenteel niets in huis dus ik moet echt wachten
Ik heb er 2 liggen 1 van Sensitest en 1 van kruitvat weet niet welke er gevoeliger is dus welke ik beter morgen kan doen. Die van Sensitest kan je 4 dagen voor je nod doen maar volgens mij die van kruitvat ook.
Vanochtend een test gedaan en helaas negatief dus maar weer afwachten zal deze maand wel weer naar een cycles van 28 gaan.
klint voor mij ook allemaal bekent. moet vandaag ongi worden. normaal heb ik dagen ervoor pijn in me onder rug, nu nog niks. ruik wel van alles en last van me onder buik. vlagen misselijk. wij zijn al van aug bezig en 1 miskraam gehad. hopen dat het nu raak is en blijft. willen heel graag een broertje of zus voor onze dochter word over 4 weken al weer 5 jaar.