Week na miskraam zwart stolsel

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rainbowwind, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbowwind

17 okt 2010
    9
    0
    1
    Vrouw
    Thuisblijf moeder
    Zwaag
    Hallo iedereen,

Ik was 11 weken zwanger toen ik op moederdag( nota bene) bruine afscheiding kreeg, de dag erop (maandag dus) werd het flink rood en ik kreeg toen een spoedecho waarbij we zagen dat ons kindje al 4 weken geleden overleden was. Dinsdag verloor ik ineens zoveel dat dit wel de 'geboorte' moest zijn. Het was stevig gelei, deed me denken aan de placenta bij de geboorte van me zoontje. Die nacht daarop heb ik anderhalf uur lang vreselijke steken in mijn buik gehad en aardig wat bloedverlies. De dagen daarop werden de krampen en het bloedverlies steeds minder, het bloedverlies wisselde nog wel eens deze week, soms wat meer, soms wat minder. Gister bijvoorbeeld verloor ik bijna niks, maar net zat er een zwart stolsel van bijna 3 cm bij 0,5 in mijn onderbroek. De kleur vond ik wat vreemd maar de stolsel verder ook, want ik verlies al heel 5 dagen ongeveer geen stolsel meer, maar zeker geen zwarte. Verder voel ik me wel in orde. Geen koorts of pijn/krampen.

Heeft iemand anders hier ervaring mee? Dus anderhalve week na het loslaten van de vrucht, bijna geen bloedverlies meer en ineens toch een (zwart) stolsel?

Alvast bedankt!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi meid, rot dat je dit hebt meegemaakt. Hier ook steeds donkerdere stolsels, des te langer het vloeien duurde. Bloed wordt gewoon steeds donkerder. Ik denk niet dat het vreemd is dat je nu nog stolsels verliest. Ik heb ook twee weken lang bloed en stolsels verloren en toen had ik het ergste wel gehad.

3. Rainbowwind

17 okt 2010
    9
    0
    1
    Vrouw
    Thuisblijf moeder
    Zwaag
    Ja, was al bang voor zo'n onvolledige miskraam en dat ik evengoed een curettage moest krijgen.. hielp niet echt voor het een 'plaatsje kunnen geven'... het is daarna weer bijna niks geweest het vloeien tot nu toe.. maar vond het zo vreemd ineens zo'n groot zwart stolsel weer..:(

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid een echo vragen om te controleren of je schoon bent.

Deel Deze Pagina