Drie weken geleden had ik twee zeer positieve testen in mijn hand, onwijs blij natuurlijk alleen ik vloeide heel licht. Ik moest naar de gyneacoloog en hij kon nog geen kindje zien, mijn hcg liep keurig op zoals met een normale zwangerschap. Na twee weken vondt hij het genoeg geweest en heeft mij geopereerd, (vanwege mijn buikoperaties in verleden kon hij geen kijkoperatie doen). Ik ben donderdag geopereerd aan een bbz in mijn linker eierstok. Ze hebben mijn linkereierstok weg gehaald. Volgens mijn gyneacoloog verdwijnt het hcg vrijwel direkt uit het lichaam omdat de eierstok met kindje is weg gehaald. Ik ben intens verdrietig maar heb nog steeds het idee dat ik zwanger ben, misschien was het kindje nog te klein om op de echo te zien. Misschien hoop ik wel te veel, maar ik wilde het kindje zo graag..... knuffel conny
Hey connie, wat jammer dat ze je kindje ook hebben weggehaald.... Ik zou ook verdrietig zijn als ze dat deden en vooral als je een kindje wou... Maar iig sterkte ! Groetjes Chane
Dat is echt heftig zeg, ik hoop voor je mee dat je toch nog zwanger ben. ik geloof dat ze vanaf week 7 van je zwangerschap iets zouden kunnen zien. sterkte ermee.
Ik had al vol kippenvel je vorige topic gelezen. Bah wat enorm naar. Ik hoop dat je gevoel gelijk krijgt en er gewoon nog een kindje zit. Maar ben bang van niet omdat ze dan toch bij de opperatie iets hadden kunnen zien? Heel veel kracht bij het verwerken...
Wat ontzettend verschrikkelijk! Heel veel sterkte! En we duimen allemaal met je mee hoor, dat er toch stiekem nog wat in zit!
Meid,heel veel sterkte!Wat vreselijk voor je!Kan me het wel voorstellen dat je intens verdrietig bent.Het is tenslotte niet niks hoor wat je hebt meegemaakt!