Net een test gedaan helemaal wit,snap het niet meer.Maar ja heb ook 2 koppen koffie gedronken.Maar weer afwachten of ik morgen niet ongi word.Dan nog een poging wagen.
Misschien krijgt mamabri weer gelijk en gaat het vroeg mis.mamabri zag weer een verlies,ik alweer,, heb nog niet genoeg teleurstellingen gehad.pffff .bericht van mamabri : lang duurt het wachten he? Zo vervelend. Ik krijg zo'n beetje dezelfde uitslag als de vorige maand. Zwanger of bevallen onder het teken Weegschaal met als rechter het Tetagram verlies. Ik kan er niks anders van maken meis, sorry
Spannend, Mijn test gaf gisteren ook zo'n resultaat, morgen probeer ik het opnieuw en hoop ik maar dat de streep donkerder is. Duim ook voor jou!
Jeetje meid, ik wil helemaal geen gelijk krijgen op dit punt. Op de test zie ik idd wel een streep, maar dat was vorige maand ook. Ik hoop dat de witte test van de koffie komt hoor, ik duim voor je dat het goed gaat komen hoor.
Ja mamabri,ik durf niet meer te hopen.Misschien is bij mij de probleem met innestellen,kan wel zwanger worden maar het wilt niet blijven zitten.morgen is mijn ongidag dan wacht ik 2dagen met testen tot vrijdag.maar heb net weer 2 testen van 5euro gekocht bij kruidvat,kon het niet laten,hopen dat ik kan wachten hihi.
sorry ik wil de pret niet bederven maar ik had ook zon streep en was echt niet zwanger die van jouw is ook niet echt roze net zoals die van mij maar ik hoop voor je natuurlijk dat je straks een knaller hebt
Helaas vandaag ongi geworden.Tis al de tweede maand na miskraam met licht pisitieve test voor ongi,toch wel raar kan je lichaam reageren.gr kittycat