Bij onze eerste kwam de huisarts op kraamvisite. Nu hoorde ik van de kraamhulp dit keer, dat dat tegenwoordig niet meer standaard is. Nou, ze kwam ook dit keer, hoor! Mijn moeder dacht dat dat normaal was, maar blijkbaar niet... Kwam de huisarts bij jullie thuis voor een visite? Ik zag overigens net op de site van mijn zorgverzekeraar dat ze daarvoor 13,17 in rekening hebben gebracht. En ze kwam niet eens op mijn verzoek!
Huisarts kwam......toen wij net aan de wandel waren met Aiden in de wandelwagen. Dus ze trof alleen de kraamhulp.
Hier kwam ze wel, maar lag op bed tijdens rustuur half 2 geloof ik, hoorde de bel wel, maar deed niet open en kraamhulp was even boodschap doen. Volgende dag was ze gepikeerd dat ze voor een dichte deur had gestaan... beetje raar vond ik dat.
Hier kwam hij, ik dacht dat het iets dorps was haha maar dat is dus wel normaal ik vond het wel fijn, even kletsen over hoe het met mn emoties ging en dat soort dingen. Hij kwam trouwens pas na 2 weken.
Hier is de huisarts bij de oudste twee langs gekomen, de jongste heeft een aantal weken in het ziekenhuis gelegen en had verwacht dat de huisarts nog wel langs zou komen toen die thuis was, maar nee deze keer niet.
Ja mijn huisarts kwam toen we thuiskwamen na 2 weken ziekenhuis , op bezoek bij ons thuis hij was benieuwd hoe het met ons ging. Ik vond het erg aardig
Nee, hier komt de ha niet langs, maar er wordt wel even gebeld. Prima zat vind ik, een bezoekje vind ik nergens voor nodig.
ja ik lag nog in het ziekenhuis en toen kwam de huisarts ik had een man en vrouw als arts was bijzonder eerst kwam hij in ziekenhuis langs en zij kwam thuis langs hihi de man had verteld aan zijn vrouw dat ik bevallen was en kwam in week 2 thuis was erg leuk
omdat het een eikel eerste klas is. hij neemt niemand serieus. ik liep bij de oudste met een infectie in mijn kaak en hij deed niets totdat ik met 32 weken in elkaar klapte en op de eerste hulp terecht kwam en er gesproken werd over het kind halen. en dan word er gezegd neem een andere maar dat kan in dit .....dorp dus niet.
Heb gekozen voor anders. Hij wilde wel langskomen volgens de assistent was hij wel druk (ze was in zijn vakantie geboren) Heb gezegd dat hij niet langs hoeft te komen! Een week later heeft zijn vrouw (die hem helpt in de praktijk) haar gecontroleerd bij het consultatiebureau!