Ik ben dagen overtijd. Gister(middag)heb ik een testgedaan, mijn plas was nihil een korte straal zeg maar. Mijn test is negatief. Kan het aan de hoeveelheid urine liggen dat ik negatief test of ben ik gewoon 2 dageb overtijd zonder resultaat.. Hoop dat jullie mij kunnen helpen
Het kan allebei. Meestal is er na twee dagen wel een tweede streepje te zien als je zwanger bent. Maar wie weet was je eisprong net wat later. Of je bent echt niet zwanger. Probeer het met ochtendurine nog eens.
Is het niet zo dat als er te weinig urine in de test zou komen de controle lijn niet goed zal ontwikkellen? Ik gebruikte altijd een bekertje om urine op te vangen en doopte de test daarin zodat ik zeker wist dat er genoeg in zou komen. Misschien de test nog een keer herhalen dus? succes!
Ik heb altijd urine opgevangen in bakje en dan het stickje erin, want over zo'n ding plassen vond ik maar lastig en daar vond ik de testen ook te duur voor, stel dat ik niet goed gemikt zou hebben . Je ei kan ook later zijn dan normaal, waardoor een test nog niet positief wordt, of sommige vrouwen maken langzaam HCG aan en testten pas (ruim) na hun NOD positief. Bij mijn dochter was ik 10 dagen overtijd voordat ik een tuurtestje kreeg (bleek later een laat ei, ben teruggezet bij termijnecho). Veel succes met afwachten!