En nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    :$ Jeetje baan belangrijker als het gezin? Nou met mij was hij nog lang niet klaar:x

Hoop voor jou en je kids dat je de schrik iets te boven bent. Bah niet niks. Sterkte

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauw wat een super vent:D

Maar jeetje TS ik kan me haast niet voorstellen dat dit waar is, niet dat ik je niet geloof hoor maar ik zou idd oprecht gaan twijfelen aan de liefde als mijn man zoiets zou doen:$

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik zou echt kwaad zijn op mijn man, en dat zou ook wel weten als ik thuis gekomen was.
    Dat doe je toch niet!

Hoe is het met jullie? Beetje van de schrik bijgekomen?

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me bij de rest van de dames aan.

Wat moet jij je ongelofelijk klote voelen zeg, en onzeker ook lijkt me. Ik zou ook serieus aan mijn relatie gaan twijfelen. Jij hoeft in ieder geval niet aan jezelf gaan twijfelen of je het misschien te zwaar opvat. Niet dus!

Sterkte meid...hopelijk kunnen jullie het goed uitspreken EN is meneer ook schuldbewust!

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Reageert hij vaker zo onverschillig? Dat het niet normaal is die reactie mag duidelijk zijn.
    (Zo kon mijn ex-man ook reageren,doed zo'n pijn,maar die deed dat dus vaak.)
    Sterkte meid en je hoeft dit gedrag echt niet te accepteren hoor,hij moet jullie op 1 hebben staan.

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Niks meer aan toe te voegen aan de andere reacties.. Jeetje zeg.. Ik ben niet snel kwaad maar als mijn man zo zou reageren had hij wel echt een heel erg groot probleem :x:$ Ik zit me gewoon plaatsvervangend boos te maken hier hoor.. Dat kan je toch niet maken?

Ben wel erg benieuwd hoe je het verder hebt aangepakt en hoe het is afgelopen bij jullie thuis..

In ieder geval fijn dat jij en je kindjes niet gewond zijn geraakt!

7. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    pff wat een vent heb jij zeg, niet te geloven, nou sorry hoor maar zo zou mijn vriend niet moeten doen dan zal ik snel klaar met hem zijn.

gelukkig is mijn vriend echt super lief en als ik al me teen stoot staat hij gelijk naast me om te vragen of het wel goed gaat (of hij nou drug bezig is of niet)

dus vind het echt gewoon schandalig dat jou man zo reageert.

hoe gaat het nu met jou en je kids?
    allemaal beetje bijgekomen van de schrik?

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, wat een narigheid. Hier zit manlief zich bij dit verhaal naast me af te vragen van welke planeet je man komt. Kan me voorstellen dat je dit ff kwijt moest. Hoe is het nu met jou en de kids?
    Niet om het gedrag goed te praten: maar staat hij op zijn werk enorm onder druk? Ik weet dat als ik echt enorm gestresst ben, ik soms ook niet helemaal reageer zoals ik eigenlijk zou willen (al was dat in dit geval echt niet zo geweest hoor, ik was onmiddelijk aan komen rennen; had onmiddelijk gevraagd hoe het met iedereen was etc. dus vindt zijn reactie in deze situatie heel bizar, zelfs als hij onder druk staat), dus misschien zit hem iets enorm dwars qua werk? Zoals gezegd, dan is het nog een abnormale reactie, maar misschien kunnen jullie er dan aan werken. Of reageert hij wel vaker zo? Als mijn man dat vaker doet, zou ik echt niet weten wat ik zou doen en erg gaan twijfelen aan ons huwelijk...

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hij heeft de hele avond niet tegen mij gepraat en ik niet tegen hem....Ik wilde eigenlijk ergens anders slapen, maar dacht later dat ik me niet ga verstoppen voor hem.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet doen?
    Ik heb even een paar dagen de tijd nodig om alles te relativeren.....Ik weet op dit moment niet of ik met hem verder wil.

10. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met jou en de kindjes??

Nou ja wat belachelijk zeg!!!
    Komt zeker niet van deze planeet?

Ik heb 4 jaar geleden ook een ongeluk gehad. Gesandwicht tussen twee auto's. Eentje reed er achterop waardoor ik tegen mijn voorganger aan werd geperst. Mijn man werkte toen een eind weg en reed met een collega naar huis toe en stond ook nog in de file... Maar hij was binnen no time bij mij! Hier een daar een verkeersregeltje overtreden (hij had nog nooit zo hard gereden in het dorp) maar geen haar op zijn hoofd die eraan dacht om te zeggen ach kom maar naar huis. Om vervolgens niet te vragen hoe het was...

Zou eens een goed gesprek aangaan met je man......

Sterkte ermee.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat een hork van een vent... De mijne zou ook serieus een probleem hebben als hij zo zou reageren... Veel sterkte voor jullie!

12. Onje

Onje Niet meer actief

Sterkte meis..

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bizar! als ik zo'n reactie ( of wel geen reactie.. ) zou krijgen dan zou ik niet weten wat ik zou doen.
    vreemd zeg! Ik kan er niet bij

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe is het nu met jullie?
    Nacht een beetje goed doorgekomen?
    Geen klachten overgehouden aan het ongeluk?

Ik zou toch eens een goed gesprek aangaan met je man waarom hij zo vreemd reageert. Hoe het met zijn gevoel jegens jullie zit. Zal een zwaar en moeilijk gesprek zijn, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Niks kan een excuus zijn voor zijn gedrag/reactie, maar wellicht is hij overspannen of iets dergelijks? Dat hij daarom zo raar reageert?
    Maar daar kom je dus alleen achter in een gesprek met elkaar.

Heel veel sterkte! En vooral niet aan jezelf gaan twijfelen. Het ligt niet aan jou, maar aan je man.

15. Aloe

Aloe Niet meer actief

Nou meid, ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en meestal krijg je dan een ander beeld.

Nou in dit geval dus echt niet.
    Ik begrijp echt helemaal niets van jouw man.
    Is jullie relatie normaal gesproken ook zo? Ik bedoel waren er al troubles in paradise of komt dit echt zomaar out of the blue?

Ik vind het echt ontzettend naar voor jullie.
    Jemig jullie hadden wel dood kunnen zijn. Interesseert dat hem dan ook niet?

Ik vind het echt schandalig en heel erg naar, zeg ik nog maar een keer.

Ik geloof dat dit voor mij wel een dealbreker zou zijn.

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vind het ook heel naar voor jullie! Er moet toch al wel eea gespeeld hebben denk ik? Hoe gaat het nu?

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Vind de reactie ook echt te erg! Zou me heel erg gekwetst voelen en in de steek gelaten, zoals jij je nu voelt denk ik.
    Ik snap dat je twijfelt aan je relatie, zou ik ook doen, je gaat je echt afvragen of het nog wel goed zit enzo, zo'n reactie is echt niet normaal. Ook al ben je druk aan het werk, je vrouw en kids hebben net een ongeluk gehad!
    Hij mag wel met een goed argument komen, wil dit goed te praten zijn!

Heel veel sterkte meid, vind het naar voor je :(

18. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Dit is niet het moment om daar over te beslissen (bij elkaar blijven of niet). Neem nooit zware beslissingen in een emotioneel heftige tijd. Dingen moeten vaak zakken en dan kun je er later veel beter over praten en dingen relativeren. Natuurlijk is de reaktie van je man niet goed. Maar daar zit vast ook weer een verhaal achter. Hebben julle het financieel moeilijk? Staat zijn baan op de tocht? Mannen hebben wel een sterk verantwoordelijkheidsgevoel voor het financieel zorgen voor het gezin vaak. Misschien heeft hij ook gelijk aan je stem kunnen horen dat er alleen materieele schade was en niemand gewond. Hij heeft misschien gedacht: nee...niet Nu!.. Gewoon de boel laten zakken en dan pas een goed gesprek aangaan.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik neem aan dat er meer speelt dan alleen dit om de gedachten uit elkaar gaan toegang te geven?

ja super achterlijke reactie van je vent. maar sluit me wel bij mijn voorganger aan. (als een optie) maar kom op?! hier ga je toch niet voor uit elkaar?

ik zou op een rustig moment rustig praten. aangeven dat het je verdriet heeft gedaan hoe hij reageerde. Dat je snapt dat hij moet werken maar dat hij toch wel 1 min tijd kan maken om te vragen hoe het met jou en de kids gaat? Dat hij je zo het gevoel geeft dat je niet belangrijk bent.

hoe gaat het nu? ik hoop dat jullie samen een goed gesprek hebben.

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Sorry maar voor zo'n reactie is geen enkel excuus geregdvaardigd. Kan mij voorstellen dat jij je er heel rot onder voelt. Ik zou toch nog maals het gesprek aangaan. Mocht je er dan nog niet uitkomen... Pppff lastig!

Deel Deze Pagina