En nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat dus. En ja, ts ik geloof je verhaal, maar je man zijn reactie is niet van deze wereld. Vooral ook omdat zijn kinderen er ook bij betrokken waren? Niet dat het hem vrijpleit als zijn reactie hetzelfde was geweest als alleen jij in die auto had gezeten hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar je kinderen, jeetje... Als je al een ongevoelige zak bent, dan laten je kinderen je toch niet zò koud?????

Ik weet niet hoe jullie normaal met elkaar leven, maar dit zou voor mij genoeg zijn om de relatie te stoppen. Echt, deze reacties van je man zijn totaal respectloos, gevoelloos, egoïstisch en zo ontzettend NOT-DONE, dat er eigenlijk niet zoveel meer te bepraten viel. Alles wat een relatie en gezin sterk maakt, heeft hij vernietigd in een paar luttele seconden. Zelfs als hij de tijd heeft gehad om er over na te denken (dus de tijd tussen jou eerste belletje en het moment dat hij naar beneden komt), gaat hij nog door. Nee, met deze man zou ik geen seconde meer willen samen leven:(

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Knuf voor je meis!!

Alles goed met jou en de kids? Gelukkig waren ze niet geschrokken van het glas en hebben ze geen glas over zich heen gekregen.

Maar idd wat een KLOTE reactie van je man zeg! Er bestaat meer in het leven dan werken werken werken...
    Je gezin hoort toch het belangrijkste te zijn?

Ik werd al gek toen mn man een ongeluk had met alleen lak en blikschade.. *was toen zelf hoogzwanger van J*

Hoe gaat het nu tussen jullie?? Ik hoop wel dat hij inmiddels FLINK is bijgedraaid.. mafkees..

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Geen ENKEL excuus rechtvaardigt het feit dat hij zijn bloedeigen kinderen heeft laten barsten! Ookal weet hij zèker dat er alleen materiele schade is, dan nòg ga je naar je kinderen (en uiteraard je vrouw) toe. Ze zaten verdorie onder het glas, hoezo blijf je thuis!!!!!

En het allerergste is nog dat hij nu dus nog boos is ook? En waarom, omdat een busje je gezin aanrijd.. Waar liggen in godsnaam onze prioriteiten dan als ouder zijnde....

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je nu twijfelt of je met hem verder wil hoor TS.. Je wil toch graag iemand die om je geeft en om je kinderen natuurlijk ook..

Ik zou wel eerst het gesprek aangaan en kijken wat voor 'verklaring' hij heeft voor zijn gedrag.. Lijkt me dat hij in ieder geval wat uit te leggen heeft.. En misschien stel je daar je beeld wel iets op bij, of juist helemaal niet, maar dan weet je ook genoeg..

Sterkte ermee in ieder geval! Ben je al een beetje van de schrik bekomen van het ongeluk?

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    helemaal eens met Loetje!

Mijn exman was er nooit voor mij en de kinderen, maar toen ik eens een simpele botsing heb gehad, stond hij met 5 minuten langs me!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Of hij moet in een serieuze depressie zitten oid, maar dan nog. Echt, ik zou zo'n kloothommel ook niet moeten dus ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. ;)

7. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar als jouw topic zo lees vraag ik me echt heel serieus af of deze man wel van jou houdt, laat staan aardig vindt.

Zelfs als een vriendin of vriend me belt in paniek en vraagt of ik kom, dan kom ik meteen in zo'n situatie, laat staan als mn man zou bellen... dan laat ik direct alles uit mn handen vallen. En anders om ook!

Dat doe je namelijk als je van iemand houdt! of heel erg aardig vindt...

Wat een egoist zeg die vent van je.

Sterkte...!!

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Misschien kan je hem dit topic laten lezen, wordt 'ie héél misschien nog een beetje wakker geschudt....;)

9. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Zoals ik al zei zit er vast meer achter dit verhaal..iemand reageert niet zomaar op deze manier. En ok..het viel natuurlijk allemaal ook wel mee..aangereden is schrikken ja, auto kapot, kinderen hebben het glas over zich heen gekregen..maar hadden geen schrammetje. Wij zijn thuis niet paniekerig..ik had m'n man waarschijnlijk wel gebeld maar hij had echt niet hoeven komen hoor. Ik neem het niet voor deze man op..zijn reactie is niet ok en er zal gesproken moeten worden. Maar om nu meteen te roepen dat iemand bij zo'n man weg moet gaan, naja! Kom op zeg.

10. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik zou graag de andere kant van het verhaal willen horen. :)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

welke andere kant. vrouw krijgt een ongeluk met de kinderen in de auto!!!!

wat ben je dan voor een zakkewasser als je dan niet komt? al is er niets aan de hand dan niet de schrik zit er goed in.

3 jaar geleden krijgt mijn vriend op de snelweg een ongeluk met de vrachtwagen (moest uitwijken ramt een nieuwe audi oeps)
    hij belde op en normaal is het 20 min naar dat punt ik was er binnen 10 min ik laat hem dat echt niet alleen staan met de politie etc erbij. dat doe je gewoon en ja ik was toen ook aan het werk. boeie mijn liefde voor mijn vent gaat voor. baan kwijt dat heb een je een harteloze zak van een baas waar ik voor geen goud voor zou willen werken. een fatsoenlijke baas snapt dat je dan gaat en dat je even stopt met werken. weetje wat mijn baas zij. ik log even in een maak jou werk wel even af dan heb jij tijd genoeg.

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jeetje, dubbel op schrikken dus.

Ben je een beetje goed de nacht door gekomen?
    Hoe is het nu met jou en de kids?

Ik denk dat een goed gesprek inderdaad wel op zijn plaatst is. Duidelijk dat er iets speelt. Dit betekend niet dat je je maar in een hoek moet laten drukken. Jou leven en werk zijn net zo belangrijk als het zijne.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Eeeeeh, volgens mij vond ts het wèl erg belangrijk dat hij hun op kwam halen. Juist omdat zij niet naar huis wilde rijden met dat kapotte achterraam. Het is koud, ze heeft een kindje van net 1 jaar....

En het heeft helemaal niets met paniek te maken, dat lees je ook helemaal nergens terug in ts haar openingspost. Zij wilde gewoon opgehaald worden ivm haar kinderen. Zij vond dat op dat moment als moeder zijnde erg belangrijk. Als vader zijnde zou je dat op dat moment ook net zò belangrijk moeten vinden.. En dat bedoel ik ermee dat ik met zo'n relatie niet verder zou willen. Hij heeft haar oordeel als moeder met zeven-mijls-laarzen overwalst en heeft zijn kinderen laten stikken. Hij heeft niet eens gevraagd hoe het met ze ging hè:$

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

het is altijd moeilijk...
    je hoort 1 verhaal... maar geen idee hoe jullie verdere relatie is...
    dat dit een opeenstapeling van dingen is... loopt het anders wel lekker etc etc

het is natuurlijk niet leuk en niet echt normale gang van zaken. maar vind het altijd moeilijk oordelen als je maar 1 kant van het verhaal kent en persoon voor de rest helemaal niet kent..

en dan meteen bij hem weg gaan.. dan speelt er al meer ;) als alles goed zou lopen zou dit niet iets moeten zijn wat jou meteen aan het denken zet om bij hem weg te gaan.

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk idd dat als je relatie goed zit, hij niet zo zou reageren. Maar als je denkt dat je relatie wel goed zit en je man reageerd zo..... dan zou het voor mij ook klaar zijn moet ik eerslijk zeggen. Als mijn man mij en de kinderen met zoiets niet kan steunen/helpen. Vraag ik me echt af wat ik daar nog zou moeten zoeken.

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

daarom je weet helemaal niet wat er voor de rest speeld... wie weet heeft zei hem vorige week wel helemaal verrot gescholden in een ruzie... (noem maar wat ) en heeft hij nu zoiet svan ja doeg vind het wel ff goed.....
    sommige mannen zou ook niet zo meedenkent hoor;) de auto rijd toch nog als het heel ernstig zou geweest zijn zou hij wel weg gesleept zijn bewijse van...

buurman van mij is autistisch en dit zou ook echt iets voor hem zijn.. (zeg nu natuurlijk niet dat haar man autistisch is)

ik denk dat er meer speelt... en je alleen uit dit verhaal niet kan oordelen hoe of de wat...

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ongeacht of de relatie nog goed is of niet, ik zou verwachten dat hij dan als vader zijnde wel zou reageren.

Goh ik was alleen maar van mijn fiets gevallen met mijn kind en J. was er binnen 10 minuten (maar toen zat ik al binnen bij 1 van de buurtbewoners)

Ik zou in zo'n geval als vader zijnde ook denken dat het niet verstandig is om mijn kinderen (als ik me niet vergis was de jongste zo rond een jaar) zonder achterruit te laten vervoeren.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ook. Ik vroeg net aan mijn man wat hij zou doen. Hij zou alles opzij leggen om gelijk naar ons toe te komen.
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt niet normal hoe hij reageert. Zit de relatie verder goed?

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    kan het zijn dat je man zich onzeker voelt over zijn baan, dat ontslag dreigt en hij daarom oogkleppen op heeft gehad???

praat zijn reactie niet goed, vind het ook echt niet kunnen probeer een verklaring te zoeken....

20. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik zou toch een gesprek aan gaan.
    Misschien zit hem wel heel veel dwars.. Als je op dit punt al twijfelt aan jullie relatie denk ik dat er meer speelt.

Ik zou ook woest zijn als mijn man zo zou reageren, dan zou het huis te klein zijn. Maar zou dit ook duidelijk zeggen wat ik van hem in zo een situatie verwacht had.

Deel Deze Pagina