Hallo allemaal, Ik ben ongesteld geworden vandaag Hoe nu mijn eisprong te bereken en een neiuwe banner? Jullie enig idee? Ik baal wel nu mijn eisprong ook raar gaat doen Moet ik nu weer gewoon dag 1 ervan maken en dan weer tellen? xxx Essie
Hoi MaryWoods, Wat ik bedoel is.... moet ik vanaf nu weer gaan tellen voor mijn eisprong. Heb nu echt vette ongi en dan nu weer een banner maken van dag 1 van mijn cyclus? Maar klopt de ei sprong dan wel gewoon?
hoi essie waarom ga je geen ovutesten gebruiken weet je precies wanneer je eisprong komt. mijn banner klopte ook niet vorige maand had eerst dag 14 me ei en nu dag 17 pas. dus deze maand wordt voor mij een cyclus van 30 dagen. en anders hou je gewoon die 27 dagen aan. gr patricia
Hoi Pipi24 Ik heb ze meteen maar besteld! Lijkt me een strak plan om daar eens aan te gaan beginnen! xxx Essie
Nou ja..... Het heeft niet doorgezet nog.... Dus misshcien toch een cyclus van 27? Morgen zou het zo moeten zijn, echt super raar?
hebben jullie aan de pil gezeten, want dan kan het ook het ontpillen zijn. Je moet dan niet gelijk van een regelmaat uitgaan. Veel succes in ieder geval.
Ik heb bij eerdere reacties gelezen dat de eerste dag is wanneer je geen bruin maar rood bloed verliest. Succes