Ja, het is weer examen tijd. Om half 9 moet ik voor de 6e (en hopelijk laatste) keer op voor mn rijbewijs. Ik hoop alleen niet dat mn vliezen breken of zo . Ik ben niet echt zenuwachtig, maak me eigenlijk meer druk om mn harde buiken dan om het rijden. De rijles gisteren ging goed, dus we zullen zien. Ik laat het strakjes weten of het gelukt is! Liefs, Duveldraakje
Succes meid Doe je wel examen voor mensen die al meer dan 4 keer gezakt zijn? Mijn zusje is vorige week eindelijk geslaagd na de 5de keer maar ze deed wel examen voor mensen die al vaak zijn gezakt. Ze stellen je dan meer op je gemak enz.
Positief blijven denken en je zult slagen! Ik hoop het in ieder geval voor je, zeker zo vlak voor je bevalling! Vliezen zullen niet zo gauw breken denk ik... dit is iets wat je moet doen vóór de bevalling! Ik zal aan je denken vandaag! Groetjes Brussie
Ow wat spannend! Succes! Ik ben ook bezig voor mijn rijbewijs op dit moment, maar ben er nog niet zo'n ster in eerlijk gezegd.... Rij als een ouwe slak! Maar ik ga ook stug door, ik wil gewoon dat papiertje! Ik heb wel mn theorie al (o fouten...!) Succes!
Je bent vast en zeker al weg maar evengoed heel veel succes! Ik ben erg benieuwd naar de uitslag straks! Ik ga voor je duimen.
Het wordt me niet gegund! Mijn instructeur kwam erachter, toen we al bij het gebouw waren waar we moesten zijn, dat het examen gisteren was. Dus nu kan ik niet meer op voor de kleine er is. Nu moet ik 31 juli op. Dat is wel ruim na de bevalling, dus dan zal het toch wel gaan lukken hoop ik! Ik baal wel enorm, maar ik geloof dat mn instructeur nog meer baalt. Liefs, Duveldraakje
Ja op zich wel, maar ik maak me nu niet druk. Ik ga gewoon nu lekker genieten van de laatste weken en we zien het 31-7 wel. Liefs, Duveldraakje
Eigenlijk gisteren, maar door een fout van mn instructeur (die dacht dat het vandaag was) moet ik nu 31 juli op. Wel fijn dat ie het zo snel mogelijk heeft laten weten. Liefs, Duveldraakje
Wat een domme fout van je instructeur,hoe kun je nou een examen vergeten. Hij betaalt toch wel de vergeten examen zelf. Ally