prijsgarantie

Discussion in 'De lounge' started by zonnetjes, May 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    gister een kinderwagen van quinny gekocht bij babydump, daar hanteren ze de regel. "vind je dezelfde wagen ergens anders goedkoper, dan betalen wij je het verschil terug".

hebben jullie dit al eens gehad?

heb al gekeken op site van wehkamp, maar daar issie 100 euro duurder.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je gaat toch eerst rondkijken en dan bestellen ;)
    Wij hebben dat dus wel gedaan.
    Ondanks dat hij ergens anders goedkoper leek..hebben we hem bij Prental besteld. Daar krijg je cadeaubonnen erbij + als je hem op mamamaandag betaald dan krijg je voor de assosoires ook cadeaubonnen.
    Met al deze bonnen kopen wij de bijbehorende verzorgingstas. Kortom, het leek daar duurder maar onze Mutsy konden we wel het beste daar bestellen ;)
    Je hebt van die vergelijksites hoor, ik heb verschillende zaken gewoon gemaild. Hoef je er ook niet bij langs ;)

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan heb je het toch goed gedaan?
    Als je al hebt rondgekeken dank ik dat de kans dat je hem goedkoper vindt errug klein is ;)

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    jij had het overal prenatal, daar heb ik ook gekeken en was ie in totaal 21 euro duurder

6. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik zou gewoon eens op webwinkels kijken. Heb je zo opgezocht en soms zijn die wel goedkoper.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    @Zonnetjes, als ie bij de Prenatal 21 euro duurder is.. dan kan je hem daar misschien beter kopen op mama dag.. dan krijg je nog een leuke cadeaubon erbij! Dan is je voordeel meer dan 21euro.

8. natje

natje Lid

Oct 12, 2006
    39
    0
    0
    Ik heb bij babydump het kamertje besteld ,hij was ergens anders goedkoper maar door die prijsgarantie gingen ze toch onder de prijs van die ander zitten.Dus het werkt wel zo,althans dat is mijn ervaring.

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb mijn wagen ook bij de babydump gekocht(ook mijn kamertje) en ik zag na een tijdje mijn wagen voor 80 euro goedkoper,dus ik terug naar de winkel en die site gegeven waar hij goedkoper was maar mooi dat ik die 80 euro niet kreeg.
    En weet je waarom omdat ik een gratis maxi cossi erbij had gekregen :( ik zei die is toch GRATIS nee mevrouw want die hoefde je er niet bij te nemen ik zeg nou dat is helemaal mooi dat hadden jullie gelijk moeten zeggen en niet nu pas ik alles heb gekregen en betaald maar ze bleven erbij ik kreeg niet die 80 euro terug.
    En iemand die ik ken die heeft daar ook problemen gehad,voor mij dus NOOIT meer babydump!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, ik heb een Mutsy gekocht hoor...dus geen vergelijkbare ;)

Share This Page