Hey Girls, Tot mid vorige week voelde ik mijn kleine meid overal stampen.. maar nu stampt ze al enkele dagen recht tussen mijn ribben & in mijn maag.. zou het kunnen dat ze al juist ligt? Ik ben nog maar 28 weken en half dus ik denk wel dat de kans groot is dat ze nog gaat draaien.. maar omdat ik ze al zo lang enkel naar boven toe voel stampen... (en geweldig voelt da niet zo stampen in u ribben... & en die in de maag hebben genoeg "boven de pot gehang" tot gevolg..
Mijn dochter begon met 30 weken al in te dalen en lag toen al goed dus. Ik kreeg toen ook behoorlijk last van mijn stuitje en kon daardoor niet meer fietsen. Het zou kunnen dus
hier ligt mijn meisje al weken met het hoofd naar beneden rug aan de rechter kant. af en toe in bekken en af en toe meer naar boven maar altijd hoofdje naar beneden en ruggetje aan de rechter kant
Onze man is vandaag (denk ik) gedraaid van stuit naar hoofd. Voel nu ook de schopjes meer bovenaan. Kan geloven dat die trappen in je ribben en maag niet aangenaam zijn, maar de schoppen in je lies en aan de "uitgang" waren hier ook niet echt plezierig
ergens goed nieuws natuurlijk als ze zou gaan stuit liggen zou niet goed zijn.. minder goed nieuws voor men ribben
Bij mijn 1e zwangerschap heel bizar, maar ons zoontje heeft zich nooit echt gedraaid! Al vanaf 17 weken lag hij met zijn koppie nasr beneden, en hij heeft echt al die tijd met zijn koppie naar beneden gelegen!