snap er niks van... Update 16-6-2014

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Skippy1, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

#1 Skippy1, May 4, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 16, 2014
    Hoi meiden,
    Ik ben nieuw hier, en neem het mij niet kwalijk als ik dit bericht op de verkeerde plek plaats.ik heb al veel meegemaakt op het gebied van kinderen krijgen...oudste kindje is overleden, totaal 6 miskramen, allemaal tussen de 8 en 16 weken, en twee kindjes, waarvan er 1 is geboren bij 31 weken en 1 bij bijna 28 weken, die het nu beiden goed doen.wij hebben besloten nog 1 keer te proberen voor een brusje zoals jullie dat zo mooi noemen.nu mijn vraag:ik ben tweeenhalve week geleden gewoon ongsteld geweest, na gewoon 31 dagen, wat ook mijn cyclus is.nou werd ik eergisteren enorm ziek na het eten, dat betekent bij mij altijd maar 1 ding...zwanger...gisteren weer...dus toch maar even getest voor de zekerheid. ..gewoon knalpositief! Hoe kan dit nou? Dacht dat ik na 9 zwangerschappen wel wist hoe en wat, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. ..wie wil en kan mij vertellen wat er aan de hand is?

2. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Hierbij een foto...dat jullie kunnen zien dat ik echt niet zomaar wat zeg...

Attached Files:

3. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    welkom op het forum Skippy, wat heb je al veel verdrietige dingen mee moeten maken :(
    maar nu dus zwanger! gefeliciteerd! ik hoop dat dit een goede zwangerschap zal gaan zijn voor je!

is de ongesteldheid van 2,5 week geleden echt een normale ongesteldheid geweest? of anders dan normaal? ik denk aan innestelingsbloeding of bloedverlies wat bij een zwangerschap kan horen. in een minder goed geval denk ik aan bloedverlies wat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan horen, maar dat komt denk ik omdat ik dat zelf net heb meegemaakt.

wat denk je zelf? want heb je enig idee hoe ver je nu zal zijn dan? sommige zwangerschapstesten schijnen op je ovulatie te reageren, maar volgens mij is de test dan niet knalpositief.

4. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    ik twijfelde niet aan je hor, maar die testen zijn duidelijk ja :)

5. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Bedankt voor je snelle reactie...dit lijkt mij geen reactie op eisprong...maar kan er naast zitten.mijn vorige menstruatie was wel 2 dagen korter dan normaal,normaal 7 dagen en nu 5 dagen,maar wel gewoon heftig.heb wel eens vaker 1 of 2 dagen korter gehad...dus keek er niet vreemd van op.snap het echt niet....

6. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    denk ook niet dat dit reactie op ovulatie is nee.
    ik zou zsm gyn bellen (neem aan dat je bij een gyn bekend bent gezien je verleden) voor een echo/hcg bepaling! dat zal de enige manier zijn om zsm duidelijkheid te krijgen!
    sommige vrouwen worden ongesteld tijdens een goede zwangerschap.. ik hoop dat dat het geval is bij je. of een heftige innestelingsbloeding.

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    Kan het geen innesteling geweest zijn. Tja, de testen liegen niet he? ;). Volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor!

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Dat je zwanger bent staat buiten kijf, gefeliciteerd! Maar ik zou ook contact opnemen met de gyn, gewoon om te kijken of alles wel goed zit. Misschien heb je een pseudomenstruatie gehad. Sommige vrouwen blijven die houden gedurende zwangerschap.

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je een goede zwangerschap mag hebben!

9. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Heb je je verhaal deze week niet eerder gedaan?
    Wat een verdrietig bericht maar toch 2 gezonde kindjes gelukkig! Morgen even je gyn bellen. Laat je het even weten?

10. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Nee...ik heb mijn verhaal niet eerder gedaan...heb me vanmorgen pas aangemeld.

11. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,074
    2,218
    113
    Brabant
    Poehee... wat een geschiedenis:(:(

dat je nu zwanger bent lijkt me duidelijk..
    misschien heb je een heeeeele vroege eisprong gehad? En extreem veel hcg?
    ik zou maandag even gyn bellen ja!

12. sita90

sita90 Niet meer actief

Jeetje meid wat een geschiedenis:(
    Dat je nu zwanger bent is duidelijk... Ik zou even contact opnemen met je gyn en vragen om een echo. Succes en ik hoop op een goede zwangerschap met een gezond kindje!!!!:)

13. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Dan verwar ik het met een ander soortgelijk verhaal mijn excuses.

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Jemig, zwanger ben je zeker! En gezien je geschiedenis wens ik je een goede zwangerschap. Ook ik raad je aan de gyn te bellen vanwege je "menstruatie".

15. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overduidelijk zwanger; gefeliciteerd. Maar gezien je voorgeschiedenis morgen contact opnemen met je arts en vragen om een consult met echo en eventueel aanvullende tests. Ik ga voor je duimen, dan verdien je wel.

16. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik denk ook echt wel zwanger hoor!! Gefeliciteerd!
    En jeetje, wat een geschiedenis hebben jullie..
    Ik zou, mede daarom, zsm je gynaecoloog/arts bellen en om een echo vragen. Al is het niet zeker dat daar al iets op te zien is natuurlijk.

Ik denk ook dat je bloeding een innesteling is geweest.

17. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve reacties.hoe ik er ook over nadenk...ik kom er niet uit...voor mijn gevoel kan het nooit goed zijn...en toch...morgen meteen maar bellen...dan weten we meer,hoop ik.en idd,ik loop bij gyn,op academisch niveau zelfs...zo'n gecompliceerd geval ben ik...

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Mijn zus is bij haar zwangerschap ook gewoon nog een keer ongesteld geweest. Twee weken later heeft ze getest omdat ze telkens zo misselijk 's ochtends was, mijn nichtje is nu bijna 9 :)

19. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    Succes Skippy! Morgen zijn meeste zkh gesloten, dus hoop dat je dan dienstdoende arts kan spreken. En in dat geval kan je net zo goed vandaag bellen..
    Nogmaals succes, ik hoop het beste voor je!

20. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Hoi Skippy, pfoeh wat een verhaal, wat heb jij al een hoop narigheid op dit gebied moeten meemaken. Kan me voorstellen dat dat een hoop emoties teweegbrengt! Je testen zijn wel erg duidelijk positief... Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt, en natuurlijk dat het deze keer een positieve ervaring wordt. Heel veel sterkte!!

Share This Page