En nu?

Discussion in 'De lounge' started by ennudan, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Jeetje wat een puinhoop maakt je vent ervan! Ik heb vroeger met mijn ex in een zelfde soort situatie gezeten. Gelukkig waren er geen kinderen! Maar hij ging ook vreemd bij het leven en gebruikte harddrugs. Ik wou het niet zien, had ook een plaat voor m'n kop. Iedereen om me heen kon het zeggen, ik werd zelfs met feiten geconfronteerd. En toen hij (!) t uitmaakte was ik zelfs zo onzeker en had geen ruggengraat, dat ik zelfs zei, neem er dan een vriendin bij! Zo hopeloos was ik toen. Er was nog veel meer aan de hand maar daar weidt ik niet over uit. Na het verbreken van de relatie,, een paar keer moeten verhuizen, ben ik langzaamaan gelukkig geworden en heb ik na een paar jaar mijn fantastische man leren kennen. Oké ik was nog jong bij die eerste relatie maar het is het allerbeste geweest om te breken en achteraf gezien had ik het heel heel veel eerder moeten doen. Het heeft me een paar jaren gekost, die hij verspild en vergald heeft. Het is natuurlijk niet t zelfde als bij jullie, want jullie hebben een kindje, maar alsjeblieft zet je kindje en jezelf op 1!!! Dit kan zo jaren doorsukkelen, terwijl je zelf eigelijk heel goed weet dat hij achter je rug om dingen doet, en zich er toch altijd uitl*lt. Hij kan 100 x beterschap beloven, maar als hij zelfs nu jullie een wonder hebben, blijft vreemdgaan, dus ook niet stopt voor het mooiste wat hij kan hebben, zal hij ook nooit stoppen. Alsjeblieft meid recht je rug, doe het voor jezelf en je kind. Zoek een uitweg, je kan bv proberen urgentie voor een woning te krijgen. Als hij nu dit doet, wat is het volgende... Ik wil niet negatief zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.

2. alamea

alamea Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,270
    0
    0
    Nee, dit is geen toeval dat die 2 profielen praktisch dezelfde naam hebben en hetzelfde wachtwoord hebben. Nee, dit gaat nooit veranderen. Het enige wat je kan doen, is vertrekken. Ja, ik was ook veranderd van iemand met een grote bek naar een onzeker persoontje, mijn ouders kenden mij niet meer terug.

Ik was ook verhuisd voor zijn werk, mijn familie woont ook zo ver weg. Ik ben in die tijd 2x vertrokken en 2x weer teruggekomen. Nu sinds november vorig jaar voorgoed vertrokken, en tot ik een woning had heb ik bij hem thuis voor onze dochter gezorgd als het mijn week was. Ik vond het verschrikkelijk, want hij vond het ook geen probleem om ruzie te maken of mij te kleineren waar ze bij was.

Sinds februari woon ik in mijn eigen huurappartement, heb ik mijn eigen auto, en binnenkort ga ik weer fulltime werken, omdat ik tot nu toe net rond kom met mijn parttime werk en ik een woning heb in de particuliere sector. Als ik zou hebben gewacht op iets van de woningbouwvereniging, dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk nog steeds dakloos.

Ik woon wel in de buurt van hem, op 20 minuten rijden, omdat ik het belangrijk vind voor onze dochter dat ze beide ouders in de buurt heeft. Ik had graag terug naar Rotterdam verhuisd (ik woon in BE), maar het gaat niet alleen maar om mij.

Er is een rechtszaak aan de gang voor de omgangsregeling, omdat ik valide redenen heb om tegen standaard co-ouderschap te zijn. In het sociaal onderzoek is de conclusie van de kinderpsychiater ook dat dit niet een geschikte regeling is voor onze dochter. Nu maar hopen dat de jeugdrechter dat advies zal opvolgen, mijn advocaat zegt dat dit meestal wel wordt opgevolgd.

Ik merk al aan onze dochter dat dit haar ontzettend goed doet. Ze was al die tijd een enorm teruggetrokken meisje, dat op familiebezoek of bij vrienden de eerste 2 uur gewoon niks zei en alleen maar aan mij hing. Nu lacht ze, vraagt uit zichzelf van alles en nog wat aan ze en gaat gelijk met ze mee spelen of bijvoorbeeld de eendjes voeren.

Dus, kies voor het geluk van jou en je kindje. Vraag jezelf af of een huis dat dagelijks onder spanning staat en een man die je niet respecteert een positief effect heeft op jou en op de ontwikkeling van je kindje. Ik weet wel zeker dat je antwoord 100% nee zal zijn. Veel sterkte.

3. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Dit dus, hij is er vaker mee weg gekomen. Hij zal net zolang doorgaan tot jij zegt GENOEG en hem de deur uitgooit.

Let wel, jij draagt hier ook aan bij.
    Je wordt namelijk behandeld zoals je het toelaat en jij hebt dit vaker toe gelaten.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Heeft het mailadres niet hetzelfde wachtwoord toevallig? Dan kun je daar ook zo vast eens kijken.

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik zou geen profiel aanmaken, je weet nu al genoeg toch? Als je wel een profiel aanmaakt, wat wil je ermee bereiken?

Zelf zou ik er klaar mee zijn maar jij houd volgens mij echt van hem. Je hebt hem al zo vaak een kans gegeven en toch blijft hij het doen. Je moet op een gegeven moment een streep trekken. Tot hier en niet verder! Hoever jij daarin wilt gaan is aan jezelf.
    Voor vrijdag zou ik een oppas regelen en hem een koud welkom thuis geven. Gooi alles voor zijn voeten maar trap er niet meer in! Bedenk tot die tijd wat jij wilt en houd hierin geen rekening met hem!

6. ennudan

ennudan Lid

Jul 23, 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees de reacties over en over en jullie hebben gelijk, het is genoeg geweest. Nee, het is geen toevalligheid en ja ik ben zo stom geweest om het elke keer weer te laten gebeuren.

Ik weet niet of hij daadwerkelijk vreemd is gegaan, nooit bewijs voor gevonden. De e-mail dat hij wel af wou spreken op een parkeerterrein was voor een afspraak later dat weekend. Hij zegt dat hij nooit de intentie had om er naartoe te gaan. En terwijl ik dit typ zie ik in hoe dom ik ben...

Ja, ik heb een kindje met hem gekregen terwijl ik een onderbuikgevoel had. Ik heb mezelf alleen aangeleerd daar niet naar te luisteren aangezien ik in het verleden hele domme beslissingen heb gemaakt op basis van mijn intuïtie of onderbuikgevoel... Maar goed, ook nu weer: DOM.

Ik ga regelen dat ons kindje vrijdagmiddag bij een oppas is, al is het bij mijn buurmeisje en zal ik het een en ander uit moeten leggen. Het is maar niet anders.
    Ik zorg dat er een tas in mijn auto staat zodat ik weg kan zodra ik met hem gesproken heb. Als hij toegeeft dat hij het is, is het over. Gaat hij zitten liegen, ook.

Ik zorg dat ik dit weekend een slaapplek heb, kan hij voor de kleine zorgen. Maandag kan hij weer richting zijn werk. Kan hij daar gaan slapen (die mogelijkheid is er). Mag hij in het weekend zijn kindje weer komen verzorgen en zorg ik dat ik weg ben. Het moet maar even zo, ik weet het anders ook niet.

Ik hoop dat ik er de kracht voor heb....

7. ennudan

ennudan Lid

Jul 23, 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, was het maar zo'n feest! Ik ben me suf aan het proberen er in te komen!

1 van de twee profielen heeft wel het e-mailadres waarvan ik zeker weet dat die van hem is. Dit profiel heeft hij alleen niet meer gebruikt en ook geen contact meer gehad met andere vrouwen.

Het 2e profiel is later aangemaakt en ik weet nagenoeg zeker dat hij toen (drie jaar geleden) heeft toegegeven dat dit ook van hem was. Zeker weten doe ik het niet. Maar heeft dus wel hetzelfde wachtwoord. Alleen niet hetzelfde e-mailadres.

(snappen jullie het nog?)

8. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik vind dit ook een gevalletje Ik stond er bij en keek ernaar! Je kan 3 dingen doen:
    1: omwille van kind bij elkaar blijven en gesprek aan gaan om hopelijk een monogame relatie te krijgen (geef het weinig kans)
    2: uit elkaar omdat je het vreemdgaan niet kan verdragen
    3: het soort relatie veranderen. Nu ben je inderdaad "zo'n vrouw" maar als je in gesprek gaat wellicht is een open relatie de oplossing. Dat jullie elkaar hebben voor het gezin en de liefde en voor spanning en avontuur kan je om buiten de deur. Dan ben je niet zo'n vrouw die van niks weet, dan is je relatie weer gelijkwaardig, wordt je niet belazerd maar zijn jullie open en eerlijk naar elkaar en ben je als gezin gewoon een

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Je moet nu niet jezelf aanpraten dat jij dom bent want dat ben je niet! Jij zag het niet en dat betekend niet dat je dom bent.

Ik zou voor die tijd al wat spulletjes brengen naar de plek waar je gaat slapen ook die van je kindje. En haar zeker niet dit weekend bij de vader laten. Neem je kindje mee! Dan laat je hem echt alleen.

Sterkte!

10. ennudan

ennudan Lid

Jul 23, 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan die kleine niet meenemen. Ik kan niet naar mijn ouders, simpelweg omdat er op dit moment geen plek is. Ja, als het moet gooien ze iedereen er uit om mij er in te laten maar dat wil ik niet. Zit ook niet zo te wachten op de adviezen van mijn ouders op dit moment...

Ik ga naar een vriendin, alleen die is al helemaal niet berekend op een kleine en rookt als een ketter... geen ideale situatie dus.

Kan de kleine maar beter bij papa blijven, het is niet anders...

11. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

Apr 29, 2013
    520
    8
    18
    Ik zou vrijdag een tas met zijn spullen klaarzetten, hij is degene die jullie gezin kapotmaakt dus hij vertrekt maar lekker!

Weetje ik snap best dat het moeilijk is en dat je liever met z'n drieeen bent maar jij wordt alleen maar ongelukkig zo, wil je je iedere keer als hij een afspraak heeft afvragen of hij de waarheid spreekt?

Heel veel succes, er komen echt weer betere tijden voor jou en je kindje.

12. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik zou zijn spullen inpakken en klaar zetten.
    Print de bewijzen uit die je hebt en leg die er bovenop.
    Vermelding dat hij niet meer thuis hoeft te komen.

Met iemand die zich zo gedraagd zou ik niet willen leven en ook niet als vader voor mn kind willen.

Allemaal makkelijk gezegd maar moeilijk uit te voeren..
    Hoop dat je de kracht zal vinden om voor jezelf en je kind te kiezen.

13. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Hij is al de vader en daarbij, hij bedondert haar.
    Dit wil niet zeggen dat hij niet goed voor zijn kind is.
    Mijn ex heeft me meermaals bedondert (toen ik erachter kwam, heb ik hem dezelfde dag de deur uit getrapt), maar is wel goed voor zijn dochter.

Verder +1

14. ennudan

ennudan Lid

Jul 23, 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hem eruit zetten zal moeilijk worden. Die gaat echt niet weg!

Ik zal het wel proberen maar als hij niet gaat, dan ga ik. Ik ga daar geen welles-niettes spelletje van maken.

En het is een klootzak maar een hele goede papa. Ons kindje mist hem nu vreselijk. Ik gun het ons kindje om lekker bij papa te zijn na een week zonder hem te zijn geweest. Noem mij maar een slappe hap maar vind dat beter dan ons kindje op sleeptouw te nemen.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waarom gaat hij niet weg?

Op wiens naam staat het huis? Ik ben in het verleden zo vaak gekwetst dat ik nooit meer in een huis ga wonen dat niet volledig op mijn naam staat :) Dattie het lekker uitzoekt! Sukkel.

Echt hee, wat ontzettend rot voor je. Het vertrouwen hebben in je relatie ondanks alles siert je. Ik weet zeker dat je op een dag iemand heel gelukkig gaat maken. Maar deze man lijkt het niet te verdienen.

Shame on him if he fools you once. Shame on you if he fools you twice. Dus zeker niet een 20492303289430ste kans geven! Daarmee doe je jezelf tekort. Jij verdient meer.

16. ennudan

ennudan Lid

Jul 23, 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huis staat op beide naam. Koophuis.

Meneer is zeer koppig. Echt, kleine kans dat hij weggaat. En al helemaal als hij niet wil dat we uit elkaar gaan. Hij kan heel overtuigend zijn.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dan zul jij ook heel overtuigend moeten blijven. Ik bedoel; wat wil hij doen dan? Jou dwingen om te blijven en de rest van je leven gedwongen gelukkig te zijn ofzo? Hahaha. Kom nou. Hij is hier de k+lood+zak, niet jij!

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Maar dan vraag ik me toch af hoe vaak hij het nog goed moet praten en dat je hem telkens weer betrapt, eer jij zelf niet meer in die praatjes trapt. Echt, ik snap dat je voor jullie kindje niets liever wilt dat het goed komt/is maar ik ben bang dat dit een verloren zaak is... Heb overigens alleen je openingspost gelezen maar wellicht is het een idee om hem er heel goed van te doordringen dat je nu niet meer in z'n gladde praatjes trapt en wanneer hij wil dat het goedkomt jullie gezamenlijk hulp gaan zoeken. Want zo doorgaan, lijkt mij geen optie...

19. ennudan

ennudan Lid

Jul 23, 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het. De enige manier waarop ik overtuigend kan zijn, is door zelf te vertrekken denk ik. Ik wil hem ook gewoon niet de kans geven om op me in te praten. Het verleden heeft laten zien dat ik daar erg gevoelig voor ben...

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Heb je dan geen beste vriendinnen ofzo die voor jou de barricades op gaan en je bij kunnen staan vrijdag??? Zo niet; dan zul jij het moeten doen en zelf je eigen beste vriendin moeten zijn.

Ik snap dat het moeilijk/lastig/verdrietig voor je is, maar ik denk dat je ook wel weet dat dit zo verder niet gaat.

Share This Page