Lieve dames, Een snel berichtje. Ik ben kapot, super moe. Ga zo proberen te slapen. Het was heftig maar het gaat goed met me. Ik bericht, zodra het een beetje rustiger is weer. Bedankt voor alle berichtjes. Doen me goed!
Sterkte en slaap lekker! Ik hoop, aangezien je er niets over zegt, dat je (tijdelijk) bij hem weg bent. Hou je goed!
Heel veel van dat soort sites zijn fake en enkel bedoeld om mannen geld uit de zakken te kloppen. "Deze site maakt gebruik van fictieve profielen waarmee fysieke afspraken niet mogelijk zijn." Deze zijn vaak te herkennen aan "Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook zo." Hordes tien-jaar-jongere fotomodellen die allen staan te trappelen met hem de heetste nacht van hun leven te beleven (maar nooit tijd hebben, ziek zijn, ongesteld, hond overreden.....) In dat geval: controleer zijn uitgaven / bankrekeningen en eis dat hij stopt. Chat hij met echte dames waar hij ook mee afspreekt? Print chatlogs uit en sleep er een fikse alimentie uit.
Hoe werkt dat? Ik dacht dat er werd gekeken naar draagkracht en niet naar wat er al dan of niet is misdaan door de partner... Lijkt eerder op Amerikaans praktijken met een prenuptial.
Mariposa, Het maakt niet uit of het fake of echte vrouwen zijn. De intentie bij de man blijft hetzelfde, aandacht van seksuele aard zoeken bij andere vrouwen. Zulke mannen mijd ik voortaan als de pest. Verder is de hoogte van alimentatie afhankelijk van een aantal objectieve voorwaarden. Oorzaak van de relatiebreuk is daar geen onderdeel van. Ennudan, Ben zeer benieuwd hoe het met je gaat, zou je ons iets willen laten weten?
Waar het met dat soort sites om gaat, is dat een berichtje zo e1,30 kost en mannen hier mee soms voor duizenden euro's het schip in gaat. Als de man in kwestie daar geld voor heeft, heeft hij ook geld voor een fikse alimentie. However, dit is niet het topic hier.... ennudan, hoe is het met jou? Denk dat alle dames hier met jou meeleven en erg benieuwd zijn hoe het jou is vergaan!