En nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door ennudan, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Vind ik ook. Heel vreemd dat hij niet meer bezig is om jou van zijn onschuld te bewijzen.
    Misschien moet je niet meer met mensen praten die niet naar jouw en jouw verhaal luisteren en alleen maar zeggen wat zij belangrijk vinden. Die kunnen je niet helpen.

Prima oplossing om nog even geen keuzes te maken. Geef jezelf even de tijd en denk erover wat je wilt.

Ik moet zeggen dat ik na 1x vreemdgaan mijn man niet gelijk zou dumpen. Maar na zo'n reeks van onvertrouwen.... Dan zou ik er echt wel klaar mee zijn.

Sterkte!

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hij wil toch wel samen met je in therapie, waarom zou je dat niet proberen.
    Je wil er voor gaan, voor je kindje, dus doe het samen met hem.

(en ja al die jaren, naïef enz,enz maar ik zou het een kans geven)

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Misschien wel een geruststelling.
    Het klinkt een beetje als een 'klant' op het werk wat ik doe.
    Dat zijn bijna allemaal fictieve profielen. Dus hij zal er niet veel mee hebben kunnen doen. Nadeel is dat je er geen internet voor nodig heb. Smsen kan ook namelijk.
    Maar misschien een geruststelling dat lijfelijk contact echt minimaal is. Ik weet niet om wat voor een sites het gaat?

4. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Voelt voor mij alsof hij ook enorm liegt en inderdaad niet meteen op onderzoek uitgaan wie het dan wel is? Zeker omdat het ook een wachtwoord is wat hij gebruikt, is het gewoon van hem. Punt.

Je bent verschrikkelijk sterk voor jezelf en voor je kindje, maar je moet nog zoveel jaren sterk zijn! En ik snap dat je heel erg maalt en denkt over wat voor impact het heeft op je kindje later, maar bedenk je ook wat voor impact zijn gedrag heeft op je kind over een paar jaar! Hij liegt nu tegen jou, maar hoe is hij later met zijn afspraken naar jullie kind? Wat voor voorbeeld gaat hij zijn? En wat voor voorbeeld ga jij zijn als je wel bij hem blijft en hij gaat vaak de deur uit en gaat (misschien) vreemd? Je kind kan scheef beeld krijgen over vertrouwen hebben in anderen en wat normale relaties zijn.
    Dit zijn absoluut geen verwijten naar jou toe wat ik nu zeg, ik probeer het alleen ook van een andere kant te belichten. Zelf ben ik namelijk opgegroeid met een moeder die niet te vertrouwen was en waren mijn ouders al vroeg gescheiden. Helaas woonde ik bij mijn moeder en moest ik rond mijn 19e er achter komen wat ze allemaal wel niet had uitgehaald en met wat voor tuig ze in zee gaat om maar niet alleen te hoeven zijn. Ze is nu zelfs bij een vent die haar al een paar keer mishandeld heeft en een keer bijna om zeep heeft geholpen :x

Ik heb het al heel vroeg kunnen accepteren (was 2) dat mijn ouders waren gescheiden en ik snapte ook snel dat het kwam omdat ze ook echt niet samen konden zijn en het zo beter was.

Wat je keuze ook gaat zijn, ik wens je enorm veel sterkte toe, want je zit in een verschrikkelijk lastig pakket! Ik ken je niet, maar ik durf toch wel te zeggen dat je veel beter verdient dan dit. Jij verdient het om niet altijd sterk te hoeven zijn, jij verdient het om gelukkig te zijn en samen met je kind een mooi leven te kunnen opbouwen!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

En hoe gaat het nu TS

6. ennudan

ennudan Lid

23 jul 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik raak met de dag meer in de war eigenlijk. Begin me vreselijk aan hem te irriteren en ben bang dat we naar het punt toe gaan dat het gewoon niet meer gaat.

Maar goed, dat heb ik allemaal wel eens vaker gezegd en toch blijf ik dan. Als ik mijn twijfels hardop uitspreek, zie ik zijn verdriet en daar kan ik niet mee omgaan. Tevens komen dan meteen de twijfels op of uit elkaar gaan wel het beste voor ons kindje is.

Dinsdag weer een gesprek met de psycholoog. Hopelijk kom ik een stapje dichter bij een definitieve beslissing en daarmee rust in mijn hoofd.

Bedankt voor alle wijze lieve worden!

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

alleen wanneer jij gelukkig bent zal je kind ook gelukkig zijn.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat een verhaal allemaal maar als je echt diep in je hart kijkt dan moet je toch zien dat je hem nooit meer kan vertrouwen en hier op een gegeven moment stuk aan gaat? Daar heb jij niks aan maar je kindje zeker niet!

Ik vind dat je al enorm veel van hem gepikt hebt en steeds zegt hij het niet meer te doen en toch doet hij het steeds weer, dat zegt toch genoeg?
    Of hij niet lichamelijk contact met die vrouwen heeft of via internet / telefoon, ik vind het toch vreemdgaan.

Ik zou er echt helemaal klaar mee zijn en hij kon zijn boeltje pakken, uit elkaar gaan en alles goed regelen voor jullie kindje.
    Durf te wedden dat als je alleen met je kindje verder gaat, je 100 keer gelukkiger zal zijn!

Deel Deze Pagina