clomid 50 mg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ladyblond, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal.
    Ik heb even een vraagje omdat het erg onduidelijk is voor mij!
    Vorige week woensdag waren we in het ziekenhuis en was mijn eitje 24 mm dus zijn we flink aan de klus geslag. Toen we die dinsdag er na weer in het ziekenhuis waren. Bleek het blaasje er nog wel te zitten nu 27 mm maar het leek er op dat het eitje wel weg was. Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis en was het blaasje gekrompen dus ze waren bijna zeker dat die gesprongen was alleen moest ik voor de zekerheid bloedprikken. Uit mijn bloed kwam duidelijk een ander beeld, niet gesprongen. Het ziekenhuis vond het maar appart want het blaasje was een stuk kleiner en te rond om een follikel te zijn.
    Nu 2 weken wachten en dan beginnen aan de provera en dan starten met 100 mg clomid. Maar ik tast echt nu in het duister.... heeft iemand dit misschien van jullie al mee gemaakt. Graag hoor ik van jullie!
    groetjes!

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    je lichaam kan misschien gewend zijn aan de clomid? ik had ook dat de tweede ronde met 50mg niet werkte...
    maar waarom krijg jij echo's tussendoor?! Bij mij is dat pas vanaf 150mg..

3. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was mijn eerste ronde. En het eitje was groot zat.... ik zou het niet weten. Ik mocht zelf kiezen of ik gevolgd wilde worden de eerste ronde en dat wilde ik. Goede keuze achter af!

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bij mij sloeg 50 niet aan !
    Deze ronde 100 en gelijk zwanger !
    Wil je dus even geruststellen , het kan zeker .
    Ookal lijkt de tijd zo langzaam te gaan en het wachten enzo.

Het komt wel vaker voor dat je geen goede eisprong hebt hoor .
    Dat wel het LH hormoon wordt aangemaakt maar het laatste zetje niet lukt , ik weet er alleen niet zoveel van sorry .

5. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar zou je zwanger kunnen zijn als je progesteron te laag is of niks hebt?

Deel Deze Pagina