De hele week veel last van buikpijn (dacht een buikgriep) en sinds woensdagavond zat er telkens een veeg bloed op het wc papier. Maakte me al wat zorgen aangezien ik zo'n buikpijn had. Vanmorgen toen ik wakker werd en naar de wc ging was ik doorgelekt. Ik ben gewoon ongesteld geworden. Heel vaag en maak me eigenlijk ook wel een beetje zorgen. Wat ja, zo'n buikpijn en maagpijn van de week en dan nu ineens bloedverlies (het is zeker vaginaal bloedverlies hoor). En ik heb natuurlijk gegoogled van de week op bloedverlies, buikpijn en dan kom je dingen tegen als eierstokkanker. En ik zal ik niet zijn als ik me daar zorgen om ga maken. Terwijl de meest logische verklaring zou kunnen zijn dat ik de hele week last gehad hebt van mn buik omdat er een menstruatie aan zat te komen. Maar goed, we hebben een afspraak staan voor komende donderdag bij mn behandelend arts om een HSG door te spreken. Wat is nu verstandig..zo laten? Of maandag toch even bellen om te zeggen dat ik ongesteld ben geworden en dat ik misschien al wel langs kan komen voor een echo en kan beginnen met spuiten? (Want je kan toch beginnen met spuiten als je nog wel een hsg laat doen?)
Wij mochten geen hormoonmedicatie nemen in de ronde dat we het HSG-onderzoek hadden. Er werd ook geen IUI gedaan. We mochten het wel zelf proberen. Ik denk dus niet dat hormonen spuiten en de HSG samen gaan, dat zou ik zeker navragen. Ik zou de afspraak dus laten staan. Een HSG wordt meestal rond cyclusdag 10 gedaan, voor je eisprong. En dan zou je de ronde erna weer verder kunnen met spuiten. Succes!
Wat raar! Zal wel niet meteen iets ergs zijn zoals kanker hoor. Bloedingen tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen komen vaker voor. Benieuwd naar die afspraak. Sterkte!