Hallo iedereen. Ik heb 2 weken geleden een MK gehad met bijna 7weken en begon 3 weken geleden met bloedverlies. Nu vraag ik me af hoe het nu allemaal werkt. - Als we weer opnieuw willen beginnen moeten we dan eerst een maand wachten? - Moet je wachten tot je weer negatief test? - Bereken je je 'cyclus' (voor zo ver die klopt) vanaf de dag dat je het vruchtje ben verloren? - Hersteld je lichaam sneller als je nog niet zo ver was? Ik heb nooit zw klachten gehad en bij de mk geen pijn gehad. Volgens de vk was het al mis gegaan bij de celdeling. Sorry voor de vele vragen
Die echo maakt niet zoveel uit. Maak je daar geen zorgen over. In principe hoef je niet te wachten na een mk met proberen ( wel pas weer beginnen als t bloedverlies helemaal gestopt is) Heb zelf altijd een menstruatie afgewacht voor we het opnieuw gingen proberen. Wilde weten hoe m'n cyclus was en zeker zijn dat ik hersteld was na de curretage. Ook voor de mentale verwerking was het voor mij goed om even rust te pakken.
Dankjewel. Het bloedverlies is gestopt gelukkig. Totaal 2weken geduurd. Zo te zien heb jij best een heftig verleden