Ik heb vandaag behoorlijk wat steekjes in mn baarmoeder en ga ervan uit dat er hard gegroeid wordt. Een warme douche was net wel lekker en de steekjes stopte ook even. Ook mn onderrug ze het behoorlijk. Nu zou ik het liefste een warme kruik op mn baarmoeder leggen. Maar aangezien je eigenlijk niet in de sauna mag vanwege de warmte vraag ik me af, mag plaatselijk opwarmen wel?
Ik heb dat ook gewoon gedaan, je mag ook paracetamol nemen he als t echt niet gaat Bij mij helpt een warme kruik nog steeds heel goed tegen pijn in mn buik
Ik slik nooit paracetamol en wil zeker nu eigenlijk niet zomaar medicatie nemen ook al is het maar een paracetamol. Ik ga de kruik gewoon soms gebruiken ook zeker voor mijn onderrug wat die voel ik ook steeds meer trekken.
Ik heb geen idee of het een bakerpraatje is maar ik heb idd eens gehoord dat een hete kruik tegen je buik niet goed is. Maar zelf is er niets wat ik me kan bedenken waarom dat zo is... dus als je Googled en je kan er geen betrouwbare info over vinden zou ik het lekker doen!
Ik heb de eerste 10 weken geleefd met 2 kruiken. 1 in mijn rug en 1 op mijn buik ze gingen zelfs mee naar mijn werk ik ben ook niet van de medicijnen dus geen PCM geslikt en het met kruiken gedaan. Naast de steekjes had ik het echt koud de hele tijd. Ik weet niet wat voor kruiken ne hebt, maar doe er wel iets tussen dus niet op blote huid.
Als het bv vergelijkbaar is met warm bad/douche-water, lijkt het me geen probleem. Te heet zou ik niet doen.