Kruik tegen steekjes (6 weken zwanger)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nvd, Mar 29, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    Ik heb vandaag behoorlijk wat steekjes in mn baarmoeder en ga ervan uit dat er hard gegroeid wordt. Een warme douche was net wel lekker en de steekjes stopte ook even. Ook mn onderrug ze het behoorlijk.

Nu zou ik het liefste een warme kruik op mn baarmoeder leggen. Maar aangezien je eigenlijk niet in de sauna mag vanwege de warmte vraag ik me af, mag plaatselijk opwarmen wel?

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik heb dat ook gewoon gedaan, je mag ook paracetamol nemen he als t echt niet gaat :)
    Bij mij helpt een warme kruik nog steeds heel goed tegen pijn in mn buik:)

3. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female

Ik slik nooit paracetamol en wil zeker nu eigenlijk niet zomaar medicatie nemen ook al is het maar een paracetamol. Ik ga de kruik gewoon soms gebruiken ook zeker voor mijn onderrug wat die voel ik ook steeds meer trekken.

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Snap ik, ik slik liever zelf ook geen medicatie, hopelijk helpt een kruik jou ook :)

Nvd likes this.
  5. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ik heb geen idee of het een bakerpraatje is maar ik heb idd eens gehoord dat een hete kruik tegen je buik niet goed is. Maar zelf is er niets wat ik me kan bedenken waarom dat zo is... dus als je Googled en je kan er geen betrouwbare info over vinden zou ik het lekker doen!

6. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

Nov 5, 2017
    2,844
    2,524
    113
    Female
    Ik heb de eerste 10 weken geleefd met 2 kruiken. 1 in mijn rug en 1 op mijn buik ze gingen zelfs mee naar mijn werk o_O:oops: ik ben ook niet van de medicijnen dus geen PCM geslikt en het met kruiken gedaan. Naast de steekjes had ik het echt koud de hele tijd. Ik weet niet wat voor kruiken ne hebt, maar doe er wel iets tussen dus niet op blote huid.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Als het bv vergelijkbaar is met warm bad/douche-water, lijkt het me geen probleem. Te heet zou ik niet doen.

Share This Page