voor het eerst buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandy25, Mar 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

als het goed is volgens mn banner heb ik vandaag mn eisprong.
    Nu zijn wel al een aantal dgen aan t oefenen natuurlijk, maar ik heb nu zo'n buikpijn, een soort krampjes zijn het. Ik heb dit nooit eerder gehad,
    heb eigenlijk nooit mn eisprong gevoeld. Ik weet dat als je de wens heb om zwanger te worden dat je dan van alles voelt, maar dit voelt toch anders. Kan het misschien zijn dat ik mn sprong eerder heb gehad en nu misschien last heb van een innesteling?

Of moet ik maar gewoon ff afwachten.....

groetjes

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Dit kan ook je ei zijn...

3. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    ik zit nu op de bank gtst te kijken en mn baarmoeder heeft lichte krampen aan de linkerkant.

heeft dit ook te maken met de eisprong

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Ik heb ook zo'n buikpijn! Moet volgens mijn banner pas over een paar dagen m'n ei hebben, maar volgens mij springt er nu één... :confused:

5. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    als je je eisprong heb dan moet je het toch links of rechts voelen die pijn en niet in je baarmoeder toch...het zijn echt lichte krampjes alsof je baarmoeder samentrekt. Ach ja, vanavond toch maar weer even klussen just in case.....

6. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

Mar 11, 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    ik ben vorige maand gestopt met de pil en ook nooit eerder bewust me ei gevoeld
    Ongeveer twee weken nadat ik ben gestopt had ik duidelijk last van krampjes met name links onder in me buik. En veel ls last van slijmerige afscheiding ( slijm ) Bleek dus me ei te zijn. Flink geklust maar hellaas vandaag ongesteld geworden. Dus wij gaan naar de volgende ronde.

7. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Ik omschrijf mij ei pijn altijd met ongi steekjes...

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik voel het ook als ongi steekjes maar dan wel aan maar 1 kant van mn buik. Nooit in het midden

9. kartouche

kartouche Actief lid

Mar 19, 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hey hallo

ik heb mijn ei vorig weekend gehad maar nu voel ik sinds maandag stevige buikpijn, en krampjes en steken in zijkant van de buik. ik he ook hoofpijn echte ongi symptomen , maar ik moet pas volgende week vrijdag ongi worden
    wat kan dit zijn

10. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    nou bij mij was mijn ei geen ongi steekjes,
    soms deed het zo'n pijn dat collega's vroegen of alles wel goed was,
    ik trok dan helemaal wit weg, en na een uurtje of zo nam het dan af naar een wat beter te trekken level, en na een dag of 2 was het weer helemaal weg..

aangezien ik dit elke maand had weet ik eigenlijk wel zeker dat dit mijn ei moest zijn, na 14 tot 18 dagen daarna werd ik altijd ongesteld.

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Een innesteling is ongeveer 5 a 7 dagen na je eisprong. Je zit op dag 15 van je cyclus, dat lijkt me wel erg vroeg voor een innesteling. Ik denk dat het gewoon je eisprong is. Ik voel dan ook vaak een zeurend gevoel in mijn gehele onderbuik.

Share This Page