wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chick111, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hallo...

Ik heb een vraagje.
    Is er een verschil te zien tussen een tussentijdse bloeding en een innesteling?
    Vorige week donderdag kan, volgens de calculator, een innestelingdag zijn geweest. Toen had ik wat rozige afscheiding.
    Die vrijdag verloor ik 's morgens plots wat bloed, dus ik dacht, tussentijdse bloeding, maar er stopte weer na een half uur. Sindsdien gaat dit al continu door. Verlies smorgens vroeg bij opstaan wat bloed, en smiddags, als ik net terug ben van t werk. Dit duurt nu al meer dan een week. Ik denk dan, tussentijdse bloeding, maar omdat t steeds tussendoor stopt, twijfel ik.
    Iemand enig idee?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    weet niet of je net gestopt bent met de pil. want na stoppen met de pil je je ook onregelmatig bloedverlies krijgen.
    Als je al langer gestopt bent, weet ik het ook niet....

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Voor een tussentijdse bloeding lijkt dit me een beetje vreemd, zo steeds een klein beetje. Maar dit lijkt me ook geen innesteling. Ik denk dat het enige wat je kunt doen is wachten op je NOD. Als je dit nog nooit eerder hebt gehad, is het misschien wel goed nieuws...
    Of ben je soms pas sinds kort gestopt met de pil? Dan zou het daardoor kunnen komen.

Succes!

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou ik had ook precies op mijn dag dat ik een innesteling had een bloeding....het waren echt 3 of 4 druppels bloed in mijn inlegkruisje....felrood bloed niet roze.

Ik hoop voor je dat het goed nieuws is :D

5. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Nou, mijn NOD was woensdag, maar nogsteeds niets.
    Nu vraag ik me dus af, of ik, door dat tussentijdse bloedverlies, nu gewoon niet ongesteld wordt, omdat ik al wat heb verloren.

Ik weet t allemaal niet hoor... Allemaal zo ingewikkeld.
    Je bent zo huiverig om te testen, in de angst dat het toch negatief is.
    Je leest hier zoveel verhalen...

Mocht iemand weten, of je door tussentijds bloedverlies een ongesteldheid kan overslaan, hoor ik het graag

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Heb je al getest?

7. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    nee wou in elk geval wachten tot morgen,
    of zelfs tot het weekend, als ik het kan...

juist omdat ik me twijfels heb, omdat ik al bloedverlies heb gehad vorige week.

Deel Deze Pagina