MAT Care Zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Phopalonia, May 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Goedenavond,
    eerder heb ik al een matcare zwangerschapstest gebruikt, echter is de gebruiksaanwijzing zoek omdat ik die snel moest verstoppen ;).

Mijn vraag is wat ik precies moet zien als ik zwanger ben, 2 streepjes? Eerder heb ik nl andere merken gebruikt en het is niet overal hetzelfde. Alvast bedankt!

2. Marit80

Marit80 Actief lid

Jul 10, 2006
    220
    7
    18
    Yep, 2 streepjes (zie mijn album ;)).
    groetjes en suc6!
    Marit

3. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Dankjewel, ik wil nog een paar dagen wachten mn cyclus is de afgelopen keren 32, 34 en 30 dagen geweest, ik zit nu op 32, dus ff wachten, hoe moeilijk ook.

Elk pijntje, ditje en datje grijp ik nu aan om te hopen dat het zover is. Afgelopen weekend had ik een spontane bloedneus, heb ik voor het laatst 20 jaar geleden gehad ofzo. Ga je googlen, kan het inderdaad komen omdat je zwanger bent. Maar eventjes verderop lees je dan weer dat dat pas in het 2e trimester gebeurt :(

Het blijft dus nog spannend.

4. Marit80

Marit80 Actief lid

Jul 10, 2006
    220
    7
    18
    Hai Phopalonia,
    Ik had ook van die wisselende cyclussen, kon het toch niet houden op dag 30 en testte duidelijk positief :-D. Dus het kan wel!
    groetjes!

5. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Hoi Marit,
    voelde je je ook anders? Ik bedoel heb wel pijnlijke borsten maar dat heb ik iedere maand....Erg he, als je je lichaam niet onder controle hebt.

6. En, heb je al getest? :)

7. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Ja nou toevallig net een nieuwe post gedaan, ik heb getest, moest gewoon.

En nu......een heeeeeeeel licht 2e streepje nauwelijks zichtbaar. Mn vriend ziet het ook, maar nu weet ik het nog niet.....

8. Wat spannend welk merk test is het?

9. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Het is een MatCare test. En het is erg spannend, vooral ook omdat de winkels dicht zijn en ik niet nog een test kan halen, hahah. En omdat een hele lichte streep naar mijn idee nog niets bevestigt.

10. Nee dat snap ik, zou ik ook hebben, maar die streep komt ook niet voor niets hoor. ;) Maar als je er donderdag 1 doet met ochtendurine moet ie duidelijker zijn. Matcare is best wel een gevoelige test. Dus binnekort weer testen ;)

11. Marit80

Marit80 Actief lid

Jul 10, 2006
    220
    7
    18
    Licht streepje is ook een streepje hoor... kun je geen foto maken?
    Ik voelde me niet anders nee, dat kwam pas na NOD en is nu weer over.

Ik ga je toch voorzichtig feliciteren ;)
    groetjes, Marit

12. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Dankjullie wel!

Vanochtend een predictortest gedaan en die had ook een licht streepje, je zou het haast gaan geloven allemaal. Ik ken me werkelijk nergens meer op concentreren, word helemaal gek van mezelf.

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dat kan ik me voorstellen, ik word al gek van mezelf als ik op mijn NOD zit te wachten ;)

Alvast gefeliciteerd!

Share This Page