Morgen moet ik voor een curettage gaan. Nu heb ik een intiempiercing en heb ik eigenlijk in het ziekenhuis niet gevraagd of deze eruit moest. Wie heeft er ook een en heeft deze eruit gehaald of toch gewoon laten zitten?
Omdat het een operatie betreft onder volledige narcose, zal de piercing er ws wel uit moeten, tenzij het een kunststof piercing betreft. Het algemene operatie protocol geeft aan dat alle (metalen) sieraden af moeten, dus ook oorbellen en piercings. Dit voor het geval er onverhoopt een reanimatie gedaan moet worden met van die schokpeddels. Dat gaat niet samen met metalen. In ieder geval veel sterkte morgen en de komende tijd. Groet van Kiki
bij mij hebben ze hem er ook niet uitgehaald en bij vorige operaties ook niet ze willen het liever wel.. maar als het niet gaat dan hoeft het niet perse.... heel veel sterkte meid
bij mijn 2 MK heb ik aangegeven dat mijn intiempiercing er niet uit kon of ze moesten hem doorknippen, maar arts gaf zelf aan dat het niet erg is... inmiddels heb je al je curretage ondergaan dus aan mijn antwoord heb je niet veel meer, maar toch bij deze heel veel sterkte de komende tijd meis... en neem de tijd voor je herstel!