en nuuuu??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door selina89, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ohja..SUCCES!!!!

2. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou dat word ik ook echt hoor maar word er ook dood zenuwachtig van cind het allemaal behoorlijk verwarrend!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Toch niet de CB Plus? Die dingen scheppen een hoop verwarring. Het verticale streepje moet even breed zijn als de controlestreep. Een pennestreepje, wat vaak bij deze testen verschijnt, betekent veelal negatief.

Veel succes! Hoop dat je een duidelijke CB-test hebt zodat je eindelijk zeker weet of je zwanger bent of niet.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    cb plus valt wel mee toch? Het is meer die predictor toch? naja als hij echt een duidelijke plus aangeeft lijkt het wel duidelijker op een zwangerschap, als de testen vanaf woensdag posi aangaven zou hij nu wel moeten knallen toch?

wat een spanning hier haha succes ts!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ik wacht in spanning mee af hoor..........succes!

6. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    CB plus heeft nieuwe testen las ik al eerder op het forum
    waarschijnlijk vonden ze zelf de eerdere testen ook niet zo betrouwbaar ;)
    over de nieuwe testen so far geen gekke dingen gelezen

@Selina, succes zo meteen!!
    ik begrijp dat je zenuwachtig bent hoor, je hebt ook zoveel pech gehad met de testen, ik hoop dat je een posi uitslag hebt zo! :)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik wacht in spanning mee!

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ik ben ook wel heel benieuwd!! Succes meid.. hoop op een positieve test!!

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel succes en hoop ook op een positieve uitslag !;)

10. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    .......? Wat spannend!!

11. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou lieve meiden
    heb de test gedaan en kwam nu met plassen bloed ook mee net als dat ik toen met poepen had alleen zet niet door helaas is dus alleen als ik druk zet denk!
    ik verscheen wel gelijk een streep dus willen jullie er mssn naar kijken en vertellen wat jullie ervan denken?hij staat in mijn album!
    Ik denk dat ik gewoon zwanger ben geweest en dat het mis is gegaan en dat ik gwn ongesteld word aangezien ik ook steeds bloed met naar het wc gaan...

12. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik ken die testen niet, maar wat zegt die streep volgens de bijsluiter? *duimt*

13. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    He Selena,

De testen (foto's) vind ik eigenlijk te vaag om te zien of er een plusje te zien is. Is het eigenlijk wel een plustest? Kan je een foto van iets meer afstand (scherper) maken of niet?

Ik duim voor je meis!

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @selena, misschien even scherpstellen op de test i.p.v. de omgeving? ;) hihi, nu kan ik het niet zien of er wel/geen plus staat :)
    en als je een cb met indicator neemt??

maar heb je ook erge krampen dan?? volgens mij zou je meer bloed moeten hebben bij een vmk, maar weet dit niet zeker want heb dit zelf (gelukkig) nog nooit meegemaakt...

succes! hoop dat je snel meer weet!

15. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    ha meiden heb er een test op gexet waarbin je het duidelijker ziet..
    ja is de cb plus test..is niet echt duidelijk een plus te zien alleen een lijn..
    dus denk dat die negatief is..
    begin nu ook zonder drukken iets bloed te verliezen..
    mssn stomme vraag maar wanneer spreek je van een menstrustie..
    wil natuurlijk door naar een volgende ronde en weten hoeveel dagen ik nu voor cyclus aan mort houden...
    voor mijn gevoel zegt deze test negatief en word ik zo lamgzamerhand ongestrld.

16. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    he, selina, dit ziet er niet hoopvol uit, vervelend zeg, bah, op de foto's zie ik nu niks.
    Ik heb geen idee wat je nu als eerste dag van de menstruatie moet aanhouden, men zegt meestal de eerste dag met rood bloed. Maar in jouw geval zou ik deze maand ook tempen en ovu testen gebruiken om een beter beeld te krijgen van de cyclus deze maand.
    Lijkt er op dat er wel een bevruchting was, maar dat het toch is misgegaan, aan de andere kant zou ik het nog wel even in de gaten houden, want je weet maar nooit...
    Succes!

17. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    @tanjajes hoe gaat dat in zijn werk dan het temperaturen en ovu testen dit heb ik nog niet gedaan?..
    moet ik dit dan iedere dag doen?

ja klopt is een beetje verstrooid nu haha verlies vanaf maandag natuurlijk met veel druk al bloed maar vanaf vandaag loopt het er evht zelf al uit zonder druk zeg maar maar nog niet heel veel...
    dusja welke dag moet je nu aanhouden haha

18. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Het ziet er idd niet best uit meis. Heb je test even bekeken, maar ik zie (op de foto) geen +.

Sterkte meis!

Op zich wel apart dat die andere digitale test zo snel zwanger aangaf. Hoop dat je snel wel een mooie positieve test in handen hebt! :)

19. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hoeveel is het bloedverlies nu dan? Zoals normaal een ongi ofzo? Heb je er ook buikkrampen bij?

20. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Misschien nog even wachten en als het bloedverlies niet heviger wordt, weer even testen. Vandaag is ook mijn NOD. Gisteren getest met dezelfde zwangerschapstest, ik had ook geen +.

Ik ben zo nerveus, want ik heb vorige week drie dagen bloedverlies gehad. Misschien is dat mijn menstruatie geweest, dus ik weet niet waar ik nu aan toe ben. Zenuwslopend. Voel me ook echt beroerd, heel onrustig, mn hoofd zit vol met gedachten.

Ik hoop dat de menstruatie niet doorzet voor je!

X

Deel Deze Pagina