We zijn nu 30 weken zwanger en ik kom er maar niet uit. Welke naam het zou moeten worden voor ons zoontje. Ik vind de naam Dilan echt heel erg leuk. Mijn man vind Wesley heel erg leuk. Damian staat ook nog wel op het lijstje voor tweede naam. Weten jullie nog meer en of wat vinden jullie van de namen? Ik wordt er hopeloos van. We hebben ook al een zoontje met de naam: J..A.y..L.en
ik zou ook voor dylan gaan. damian vind ik ook leuk! misschien is brandon iets? past bij de naam van jullie eerste zoontje vind ik.
Dilan = die-lan, Dylan = dillun (vind ik dan). Dus met de uitspraak die jij wil zou ik Dilan schrijven. Maar Dilan is wel een Turkse naam.. Dus zou ik niet doen voor een echt Hollands kindje (?). En Wesley vind ik niet zo. Andere ideetjes: Anthony Brandon Brian Danny Davey Delano Duncan Duuk Ferdi Ferry Glenn Jeremy Kelvin / Calvin Kevin Marnix Marvin Melvin Mick Mike Mitch Mitchel / Mitchell Quinten Ryan
Ik vind Dilan leuk bij de naam van je zoontje passen en leuker dan Dylan. (uitspraak Dilan = dielan - Uitspraak Dylan = dillen/dillan) Alleen vind ik Dilan wel een wat vrouwelijke klank hebben, maar ik denk dat mensen vanzelf wennen aan de naam. Wesley vind ik op zich ook wel stoer klinken naast J.aylen. Ik vind zelf D.amian iets minder.
Google sowieso eens op Dilan: allemaal turske resultaten. Ik kom als ik zoek op betekenis uit op een vrouwelijke Turkse naam die 'liefde' betekent. Komt inderdaad ook wel als Welsche naam voor, maar denk dat 't daar wel gewoon als Dylan wordt uitgesproken.