Een nieuwe trotse mama

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Proudmama2012, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Na een paar keer meegelezen te hebben op deze forum heb ik besloten om ook een account aan te maken.

Ik zal mezelf dan ook even voorstellen.

Ik ben een trotse mama van 33 uit Tilburg. Mijn dochtertje is nu 2 maanden en ze doet het fantastisch.

We hebben een beetje een rotte start gehad. Mijn dochtertje is ter wereld gekomen via een spoedkeizersnee (haar hartslag daalde bij de weeen en ze had gepoept in het vruchtwater) en ook haar geboortegewicht was vrij licht (2275 gram). Door de keizersnee kreeg ik antibiotica toegediend waarvoor ik allergisch bleek te zijn en hierdoor kreeg ik ruim 41 graden koorts. Mijn dochtertje deed het van het begin geweldig, nadat ze eerst wat afviel was ze binnen een paar dagen weer terug op haar geboortegewicht alleen door mijn situatie hebben we uiteindelijk nog 12 dagen in het ziekenhuis moeten doorbrengen.

Ook nadat ik thuis was heeft het nog wel twee weken geduurd voordat ik redelijk op de been was en is het nog wel eens emotioneel geweest. Ben dan ook blij om te kunnen zeggen dat ik nu eindelijk weer de oude ben.

Ik zal waarschijnlijk regelmatig langskomen met vragen om ervaringen of tips op te vragen.

Verder sta ik ook open voor contact met andere moeders met kleine kinderen, want in mijn directe omgeving zijn er eigenlijk geen kleine kinderen en het is gewoon zo lekker om te kletsen over onze wondertjes:)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat is inderdaad een heftige start, maar blij om te lezen dat het nu beter gaat.
    In ieder geval, van harte welkom!!

3. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Hier ook een moeder van een klein kindje (2740 gram) ter wereld gekomen ook dmv spoedks en ze had ook in het vruchtwater gepoept.

Grappig dat er zoveel overeenkomsten zijn. :D

xxx

Deel Deze Pagina