goedemiddag allemaal, Ook ik ben sinds vandaag nieuw op het forum, ik heb al even rond geneusd voordat ik me echt aan wilde melden. maar omdat ik vanmorgen ineens bloedverlies had en raad nodig had, dacht ik: bij wie anders als mede-aanstaande moeders...Die weten toch sneller hoe en wat( zie topic zwangerschap met mijn vraag en zorgen) Ik ben Maaike van Tol, woon nog maar net in Honselersdijk(westland). Ik ben getrouwd met Raymond. We hebben nog geen kinderen dus dit hummeltje wordt onze eerste. Het is allemaal heel nieuw en spannend en een beetje eng. Ik heb wel eens gezegd, je weet niet wat je tegenkomt als je verhuisd, en nu is het bij ons ook zo. 27 juli ben ik gestopt met de pil, 31 juli tot 3 aug nog 1x "nep"ongesteld geworden door de pil, maar daarna niet meer. Dus gelijk raak in de 1e ronde. Ik snap nog steeds niet dat dit ons mag overkomen. Sinds enkele weken voelde ik een soort van weeig gevoel en dacht iedere keer dat ik nogesteld moest worden, toen werd ik ook heel moe en kreeg ik pijn in mijn banden(wat ik pas weet) Vrijdag de stap gewaagd en een Clearblue gehaald, ik zie er jonger uit dan 27 en die blik bij de AD van de verkoper hihihi. maar goed, de test in de urine gedaan en gelijk het +teken al. de 2e test later gedaan en gelijk weer de +. morgen gaan mijn man en ik naar de huisarts voor verdere info en alles wat er gaat komen. Ik hoop hier mijn gevoelens, emotisch en verhaal te kunnen delen met jullie. groetjes Maaike
Hi Maaike,welkom hier op het forum! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meid,en tuurlijk kan je altijd terecht! Liefs D.. -x-