Yeeeyy Na 4 maanden proberen is het dan eindelijk zover, ik ben zwanger! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen, ik heb gister getest. En ja hoor daar waren de streepjes Wel ben ik wat misselijk s'morgens en heb dan meteen een raar extreem hongergevoel. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Ook mijn onderrug en zijen trekken enorm en voelt als spierpijn, is dit normaal en misschien ook iets tegen te doen? Liefs mij
Van Harte meid en geniet ervan Tegen de misselijk heid mss je ontbijt met een beschuitje beginnen en tegen de rugpijn tja misschien een warm kruikje het zal nog wel even duren denk ik is natuurlijk alles aan het uitrekken voor de baby
Gefeliciteerd! Als ik misselijk ben eet ik snel een cracker, ik voel het dan gewoon wegtrekken. Het is tegen je gevoel in om te eten als je misselijk bent maar het helpt wel.
Hey wat grappig,je bent bijna net zover heen als ik. Ik ben 5 weekjes en 1 dag. Ook ik heb last van steekjes in mn buik en na een dag veel doen begint mn rug ook te zeuren. Lekker op de bank liggen met een pittenzak helpt echt. Tegen de misselijkheid neem ik een appel,dat helpt bij mij heel goed Heel veel suc6 en geniet ervan